ima li rješenja za opasno križanje?

MUP odgovorio Stričaku: 'Na križanju Međimurske i Koprivničke udvostručio se broj nesreća, tražimo rješenje'

Objavljeno: 30.08.2017. 14:52

Zadnja izmjena: 30.08.2017. 15:04

Foto: Arhiva

MUP je na upit HDZ-ovog saborskog zastupnika Anđelka Stričaka o nesigurnom križanju Međimurske i Koprivničke ulice poslao odgovor koji - između ostalog - daje i preciznu statistiku koje su se na ovom mjestu dogodile u posljednje 3 godine.

Stričak je u službenom dopisu 21. srpnja upitao Ministarstvo je li se po pitanju tog križanja išta poduzimalo ima li kakvih rješenja za podizanje razine sigurnosti prometa na tom križanju, primjerice izgradnjom rotora, te je li moguće iskoristiti sredstva Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa za taj projekt.

>> FOTO: OBISTINILE SE CRNE SLUTNJE U maloprijašnjoj nesreći u Varaždinu poginuo je 50-godišnji motociklist

Vrtoglavi porast broja nesreća

Iz MUP-a su odgovorili kako su temeljem inicijativa PUV-a na križanju izgrađene dodatne prometne trake za isključivanje u smjeru Čakovca i Koprivnice te je obilježena i dodatna traka za lijevo skretanje iz smjera Čakovca u smjeru Koprivnice. Navedeni zahvati poboljšali su protočnost prometa na raskrižju, no unatoč tome došlo je do značajnog porasta broja prometnih nesreća.

- Od 2014. godine evidentirano je ukupno 35 prometnih nesreća, što predstavlja porast gotovo 100 %, u kojima je jedan osoba smrtno stradala, jedna zadobila teške tjelesne ozljede i pet osoba zadobilo je lake tjelesne ozljede. - navodi se u odgovoru MUP-a, koji napominje da se najviše prometnih nesreća događa zbog oduzimanja prednosti prolaska, i to od strane vozača koji se kreću vozilima iz smjera Čakovca i prilikom skretanja u lijevo ne propuštaju vozila iz suprotnog smjera.

Ne može kružni tok

Poslovna jedinica Hrvatskih cesta u Varaždinu - kako stoji u priopćenju - još je u svibnju zatražila reprogramiranje semafora uvođenjem zasebne faze zelenog svjetla za lijevo skretanje iz smjera Čakovca, što je realizirano 1. kolovoza ove godine. U policiji smatraju da bi se kružnim tokom poboljšala razina sigurnosti, kao i na raskrižju kod trgovačkog centra Spar gdje bi se semafor mogao pustiti u probni rad. 

No, od prometnih stručnjaka je dobiven odgovor kako s obzirom na dvotračne privoze i veliki prosječni godišnji dnevni promet u postojećem prostoru nije moguće smjestiti adekvatan kružni tok. Policijska uprava varaždinska je od Hrvatskih cesta zatražila razmatranje i drugih mjera te čekaju konkretne prijedloge.

- Zastupničko pitanje bilo je s namjerom da se aktualizira ovaj veliki prometni problem u Varaždinu i da se što prIje krene s konkretnim rješenjima kako bi se povećala sigurnost u prometu na tom raskrižju i sačuvali ljudski životi. - istaknuo je Stričak.

 

 

Komentari