Razina svijesti o pravima potrošača nije dovoljno razvijena u svim državama članicama EU, a znanje potrošača o njihovim pravima i sposobnost ostvarivanja tih prava nisu zadovoljavajući.
Stoga su Europski parlament i Vijeće odlučili da se u državama članicama koje su pristupile Europskoj uniji od 2004. godine nadalje provode informativne kampanje o pravima potrošača kako bi se poboljšala informiranost potrošača i podigla razina svijesti o njihovim pravima i interesima.
Tako je nedavno i u Hrvatskoj započela informativna kampanja za jačanje svijesti o potrebi zaštite potrošača koju je inicirala Europska komisija. Glavni cilj kampanje je podići razinu osviještenosti građana u pogledu njihovih potrošačkih prava te razvoj povjerenja potrošača prema institucijama.
Tijekom jednogodišnje kampanje, koja je započela 17. listopada, potrošači će moći zatražiti besplatan savjet svakog radnog dana u vremenu od 10 do 16 sati na info telefon 072 414 414. Na upite će odgovarati pravni savjetnici iz četiri hrvatska savjetovališta za potrošače, a svi koji imaju pitanje ili problem mogu se javiti u navedenom terminu.
Kampanja će uključivati i okrugle stolove sa sudionicima iz poslovne zajednice i različita javna događanja diljem zemlje.
Komentari