U ponedjeljak, 30. svibnja, u novomarofskoj Lipi, tvrtci koju je preuzela Stolarija i pilana Ratković, spasivši je u posljednji trenutak od propasti, održana je promocija novog, rekoncipiranog izdanja visokotiražnog besplatnog magazina 30 dana, koji objedinjuje Varaždinsku i Međimursku županiju.
Novomarofska Lipa, čiji su radnici među prvima u obje županije dobili svoj primjerak novih 30 dana, nije odabrana slučajno. Naime, naslov teme prvog broja glasi „Čovjek koji je pokorio krizu“, a odnosi se na sadašnjeg vlasnika Lipe Miljenka Ratkovića koji je upravo u vrijeme najizraženije gospodarske krize najviše - zapošljavao.
Mijenjajmo društvenu paradigmu
Ratković sada iz pepela diže i novomarofsku Lipu, a zanimljivo je, naročito za hrvatske prilike, da cijeli život posluje bez zaduživanja. Kupnja Lipe najrizičnija mu je investicija u životu, no mišljenja je da će „spasivši jednu firmu“ moći reći „da je u životu nešto napravio“, a 30 dana želi promovirati upravo takve ljude!
- Ono što mi moramo mijenjati je društvena paradigma. Ne može ni gospodarstvo samo potegnuti, nije za sve kriva ni politika. Dakle, moramo mijenjati svijest. A to mogu obrazovni sustav, političke elite i mediji. Upravo to smatram medijskom odgovornošću – rekao je Alen Matušin, glavni urednik ovog izdanja.
Uključite se u kampanju 'Uspješni i pošteni'
- Svaki broj 30 dana, između ostaloga, donosi po jednu inspirativnu priču iz Varaždinske i Međimurske županije, pod sloganom „inspiracija hrvatskog sjevera“. Želimo dati ono najbolje od hrvatskog sjevera, a to su upravo ovi naši gospodarstvenici o kojima je dosada govoreno malo ili nimalo - istaknuo je Matušin za Varaždinsku televiziju (VTV).
Svoj besplatan primjerak novih 30 dana, jedan od 20.000 koliko ih mjesečno tiskamo, potražite na jednom od 360 punktova u Varaždinskoj i Međimurskoj županiji (Kitro, Metss). Sudjelujte i u kampanji "Uspješni i pošteni": Svojem poslovnom partneru, poslodavcu ili prijatelju poklonite priču o njegovom putu do uspjeha i - inspirirajmo svoju okolinu.
Komentari