Bojan iz Varaždina za svoj poslovni plan dobio 25.000 kuna i sa 25 godina osnovao tvrtku

Objavljeno: 12.09.2015. 12:03

Zadnja izmjena: 17.02.2016. 10:58

Foto: Nikola Kokotec

Varaždinski kraj oduvijek je bio nepresušan izvor mladih, talentiranih ljudi. Jedan od njih je Bojan Martinjak koji se u 25 godini odlučio na osnivanje tvrtke.

Riječ je o agenciji za marketing, poduku, produkt dizajn pod nazivom Color Box - kreativna industrija, a u osnivanju tvrke pomogla su mu državna poticajna sredstva.

- Dosad sam radio u dvije tvrtke koje su se bavile marketingom i obećavala su mi se brda i doline. Imao sam svoje ideje, no nisam imao financijskih sredstava. Kasnije sam zaradio nešto novca, izradio poslovni plan, dobio 25,000 kuna poticaja sa Zavoda za zapošljavanje i tako je sve krenulo - tvrdi Bojan Martinjak koji je završio Elektrostrojarsku školu u Varaždinu smjer grafički urednik, a kasnije studirao na VELV-u u Varaždinu te stekao titulu inžinjera grafičke i multimedijske tehnologije.

Tvrtku je osnovao prije četiri mjeseca, a polako su krenule prve poslovne suradnje.

- Zbilja mislim da sam inovativan i kreativan. Hvala mojim prijateljima i obitelji koji su me u tome podržali. Neću odustati i vidim da ima smisla ono što radim. U početku je najvažnije da radiš za sebe, a ne za nekoga drugoga - dodao je 25-godišnji Varaždinac kojem cilj okupiti mlade kreativne Varaždince i Varaždinke u području marketinga, produkt dizajna, grafičkog i web dizajna, 3D printinga i edukacije.

-  Tvrtka se bavi sa "svime pomalo", od web dizajna, grafičkog dizajna, 3D printa, poduka do kreativnih radionica. Područje je vrlo široko jer time želim okupiti mlade ljude iz Varaždina, pune znanja - objasnio je Martinjak koji drži da je kreativna industrija u Hrvatskoj zapostavljena.

- U Europi je čak sedam milijuna ljudi zaposleno u kreativnim industrijama i čak 20 posto mladih ljudi u tom sektoru. U Hrvatskoj još nismo shvatili važnost kreativne industrije i na toj grani trebamo temeljiti rast gospodarstva- istaknuo je Varaždinac koji je osvojio prvu nagradu na "Kreativnom festivalu Hrvatske" u organizaciji najjačih tvrtka iz područja multimedije.

Također osmislio je projekt Feel Croatia promicanje hrvatskog turizma.

- Na web stanici na jednom mjestu možete pronaći smještaj, jela, autohtone proizvode, aktivni turizam. U pilot projekt uključena je samo Varaždinska županija i sve je još u povojima - rekao je Martinjak koji je svjestan da je tržište u području kreativnih industrija vrlo zasićeno, no vjeruje u svoj uspjeh.

- Htio bih uspjeti u Hrvatskoj. Znam da je to područje kreativnih industija zasićeno i teško ću se probiti, no to mi je dodatni motiv. Trenutno je cilj da se tvrtka održi na tržištu, a početak je i više nego dobar - istaknuo je Bojan koji ima dugoročnije ciljeve.

- Želim da se moja tvrtka izgradi u nešto veće te da ponudi drugačiji pristup kreativi. Također želja je probiti se na inozemno tržište - zaključio je Martinjak.

Komentari