Htjeli mi to ili ne, Facebook će sve korisnike prebaciti na Facebookov timeline, pa ćemo tako s 1. travnjem svi imati novi izgled profila, piše zimo.co

Vjerojatno će buknuti nezadovoljstvo korisnika koji ne žele timeline, no ipak Facebook je odlučio kako će svi imati novi izgled. No ono što ovdje želimo napomenuti su neka pravila koja se moraju pridržavati vlasnici brand stranica, odnosno Facebook stranice za poduzeća.

Dakle kako smo ranije napomenuli od 31. ožujka svi će korisnici imati novi izgled odnosno timeline, pa bi tako neke od dolje navedenih stvari trebali znati prije nego što se prebacite sami ili vas Facebook prebaci na timeline.

Cover

Najveća i najupečatljivija novost je Cover odnosno velika slika na vrhu vaše stranice koja vam omogućuje da ubacite nešto kreativno i na taj način opišete čime se vaše poduzeće ili brand bavi, no prije nego napravite dizajn ili zaposlite nekoga da to učini za vas, trebate znati nekoliko stvari

  • ne smijete pozivati na akciju, tipa ‘kupi sada’, ‘dostupno ovdje’ i slično.
  • ne smijete istaknuti cijene bilo da se radi o cijeni proizvoda, popustima ili nečem trećem
  • ne smijete stavljati kontakt informacije, odnosno adrese web stranica, emailove, telefone, itd.
  • ne smijete spominjati Like, Share i ostale Facebookove značajke
  • maksimalna dimenzija Covera je 850 x 315 piksela

Objave

Prije, vaše objave koje ste stavljali na zid ‘padale’ su niže s pojavom novih statusa, no s novom značajkom možete staviti post na vrh vašeg zida kako bi zadržali priču o određenoj temi. Spomenimo samo da su nove stvari vidljive do 7 dana.

Administrativno sučelje

Novi timeline nalazi se na vrhu stranice i sadrži informacije kao što su statistike posjećenosti, aktivnosti na stranici kao što su novi lajkovi i komentari, popis novih fanova i poruke koje mogu fanovi slati na samu fan stranicu.

Aplikacije

Na timelineu od sada ćete moći prikazati najviše 12 aplikacija za svoje fanove, dok najviše četiri njih mogu biti prikazane ispod Covera. Također, jedna od mogućnosti jest promjena slike koja predstavlja samu aplikaciju, što će vam pomoći da aplikaciju istaknete.

Milestones

Povijest vašeg branda ili tvrtke moguće je podijeliti kroz tzv. ‘Milestones’ značajka koja vam daje mogućnost da dodate ključne točke na timelineu, gdje možete prikazati povijest, sadašnjost i budućnost vašeg poslovanja.

Komentari

28.03.2012. 17:36h Zadnja izmjena: 13.01.2016. 10:29