Na području Varaždinbrega kao jedni od prvih privatnih iznajmljivača samoinicijativno su se pojavili ni manje ni više nego stranci, od kojih je neke snimila i naša kamera. No, to nije slučaj samo u Gornjem Knegincu nego i u ostalim dijelovima Varaždinske županije gdje se pojedinci već duže vremena vrlo uspješno bave tim oblikom turističke ponude.

Riječ je o zapravo o globalnom trendu kojega županijska Turistička zajednica sada namjerava iskoristiti kao svojevrsni generator razvoja turizma, koji bi već u srednjeročnom periodu trebao udvostručiti broj dolazaka turista na područje Varaždinske županije. Povodom toga počele su se održavati i prve javne prezentacije s ciljem popularizacije bavljenja tim oblikom turizma kod stanovništva. Naime, udio privatnih smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj u posljednjih pet godina se povećao za čak 49 posto te u istom razdoblju ostvario četiri puta veći rast broj noćenja nego hoteli i kampovi zajedno (61 posto u odnosu na 15 posto). Riječ je zapravo o globalnom trendu – „kulturi privatnog smještaja“ koja je procvala zahvaljući internetskim platformama kao što su Airbnb i Booking.com.

Već prvi pogled na statističke podatke u posljednje dvije i pol godine otkriva sve snažniju prisutnost takvog oblika turističke ponude u našoj županiji, jer do kraja kolovoza broj noćenja u privatnim smještajima bio je gotovo pet puta veći nego u cijeloj 2016. godini, dok se broj kreveta povećao 3,2 puta i trenutno ih se nudi 121 u 28 registriranih objekata. Svi oni do kraja kolovoza ove godine ostvarili su 4.374 noćenja. Varaždinska županija ovaj projekt nazvala je „Kuće za odmor s pričom“, a u tri faze izradit će se registar kuća u ponudu zajedno s fotografijama koje će se uobličiti u jedinstvenu brošuru. Ponuda će se potom standardizirati kako bi svaka kuća (i svaka nova kuća) mogla dobiti odgovarajuću ponudu, a od sljedeće godine kako doznajemo od predsjednice Turističke zajednice Natalije Martinčević – sadašnji i budući iznajmljivači mogu očekivati konkretnu pomoću u vidu promocije i određenog iznosa sufinanciranja ulaganja.

„Putnik 21. stoljeća do svojeg smještaja dolazi pomoću direktnog marketniga vlasnika smještaja na društvenim mrežama, što mu pruža direktan kontakt i prisniji odnos. Riječ je o primarnom ili sekundarnom domu vlasnika s pečatom podneblja, što putniku pruža osjećaj doma ili smještaja 's dušom'. Možda je upravo vaša kuća ili vikendica, kakva je, nečiji 'dom iz snova'", rekao je u Ludbregu direktor Turističke zajednice Miran Bojanić Morandini, a mi smo vam izdvojili nešto od onoga što se trenutno nudi na različitim internetskim platformama:

"RURAL HOUSE", MARTINKOVEC, VARAŽDINSKE TOPLICE

"DOMUS ANTIQUA", DONJA VOĆA

"JULIANS APARTMEN", VARAŽDIN

"MILK AND HONEY HILL HOUSE", NOVI MAROF

"POLL JACUZZI DREAMS HOUSE", GORNJI KNEGINEC

TONKINA KUĆA, LEPOGLAVA

KAMENIČKO PODGORJE, LEPOGLAVA

DONJA VOĆA

BERETINEC, ČREŠNJEVO

LEPOGLAVA, ŽAROVNICA 

BERETINEC, ČREŠNJEVO

Komentari

09.10.2018. 07:00h Zadnja izmjena: 09.10.2018. 11:20