Danas je pomoćnik ministrice Divjak, Vlado Prskalo održao radni sastanak sa županom Čačićem, pročelnikom za prosvjetu Huđekom, ravnateljima varaždinskih srednjih škola te predstavnicima HGK-Županijske komore nakon čega je obišao srednje strukovne škole.
Sastanak je održan s ciljem unapređenja i povezivanja srednjih škola, osobito strukovnih, koje se susreći i s najvećim problemima po pitanju upisivanja učenika u određena strukovna zanimanja, i gospodarstvenika te prezentacija mogućnosti u strukovnim školama.
U narednim koracima nastojati će se što više uskladiti potrebe tržišta rada s planom upisa u srednje škole, a da bi se to ostvarilo potrebno je provesti detaljne analize potreba gospodarstva Varaždinske županije, snimiti stanje trenutno prijavljenih tražitelja posla kao i ispitati interese učenika završnih razreda o nastavku obrazovanja.
Inače, u području strukovnog obrazovanja donijet je i Program razvoja sustava strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, a na raspolaganju stoje i financijska sredstva europskih socijalnih fondova za unapređenje strukovnog obrazovanja što je također jedan od prioriteta Ministarstva znanosti i obrazovanja kao i Vlade RH
Evo što kaže Čačić, a što Prskalo...
Župan je tom prilikom ukratko objasnio daljnje planove koji će se nastojati provesti na razini Županije.
- Uz ostale Županije na području Hrvatske i Varaždinska županija sudjeluje u projektu vrijednom 130 milijuna eura financiranih iz EU fondova. Plan je formiranje škole budućnosti povezane s određenim sektorima kao što je poljoprivreda, turizam i ugostiteljstvo, zdravstvo i gospodarstvo te njihovo povezivanje s ostalim znanjima koje imamo. Najvažnija uloga Županije je priprema i ulaganje u projekte, a naš problem nije novac već sposobnost da prepoznajemo projekte budućnosti - izjavio je Čačić.
Osim župana, i pomoćnik ministrice, Vlado Prskalo objasnio je daljnje korake koji se moraju provesti u strukovnim školama.
- Nastojimo poboljšati kvalitetu strukovnih škola i formiranje Centra kompetencija u Vinici, mijenjamo kvalitetu i uvjete rada u strukovnim školama, moramo osposobiti nastavnike jer su oni i ravnatelji krvotok obrazovnog sustava. Želimo da učenici koji upišu strukovna zanimanja budu ponosni.
Komentari