Potpisan ugovor

Potpisan ugovor kojim je završen proces nabave polupodzemnih spremnika

Objavljeno: 29.12.2022. 11:01

Zadnja izmjena: 29.12.2022. 11:01

U Gradskoj vijećnici Grada Varaždina danas potpisan je ugovor temeljem provedenog otvorenog postupka javne nabave polupodzemnih spremnika za odvojeno sakupljanje komunalnog otpada.

Ugovor o javnoj nabavi u ime  Grada Varaždina potpisao je Miroslav Marković, zamjenik gradonačelnika te predstavnici odabranog ponuditelja Zoran Šreng, direktor tvrtke Vodoplast promet koja je nositelj Zajednice ponuditelja i Branko Potočnik, direktor tvrtke Aplast, član Zajednice ponuditelja. Vrijednost ugovora je 3,1 milijun kuna s PDV-om.  Temeljem ugovora bit će isporučeno ukupno 155 komada polupodzemnih spremnika koji će biti postavljeni na 31 lokaciji uz zgrade u Varaždinu. 

Grad Varaždin proveo je  projekt nabave navedene komunalne opreme koji se dijelom financira temeljem Javnog poziva za sufinanciranje poticanja mjera odvojenog sakupljanja komunalnog otpada od strane Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost te municipalnih obveznica.

Nakon što je u listopadu potpisan također ugovor o nabavi 325 polupodzemnih spremnika s tvrtkom S.T.P. d.o.o. vrijednosti 6,8 milijuna kuna, današnjim potpisivanjem ugovora završen je ukupan proces nabave svih spremnika čije se postavljanje uz višestambene objekte u Varaždinu očekuje tijekom 2023. godine.

Komentari