grad varaždin

Savjetovanje s javnošću povodom donošenja Odluke o stipendiranju učenika i studenata

Objavljeno: 17.08.2021. 11:14

Zadnja izmjena: 17.08.2021. 11:25

U razdoblju od 17. kolovoza do 1. rujna 2021. godine provodi se savjetovanje sa zainteresiranom javnošću povodom donošenja Odluke o stipendiranju učenika i studenata koji se školuju na srednjim školama i visokim učilištima.

Cilj provođenja savjetovanja sa zainteresiranom javnošću jest upoznavanje javnosti s Nacrtom Odluke o stipendiranju učenika i studenata koji se školuju na srednjim školama i visokim učilištima te prikupljanje mišljenja, primjedbi i prijedloga, kao i eventualno prihvaćanje zakonitih i stručno utemeljenih mišljenja, primjedbi i prijedloga.

Odluka o stipendiranju učenika i studenata koji se školuju na srednjim školama i visokim učilištima donesena je 2015. godine. U međuvremenu je bilo dosta promjena koje su ugrađene u izmjene i dopune Odluke iz 2018. i 2020. godine dvije te se sada pojavila potreba za trećom izmjenom i dopunom navedene Odluke, a vezano uz školovanje na deficitarnim studijskim obrazovnim programima od bitnog značaja za gospodarski razvoj Grada Varaždina.

Stoga je odlučeno da se zbog lakšeg snalaženja zainteresiranih subjekata, bolje preglednosti te bržeg i efikasnijeg načina rada, pristupi izradi nove Odluke u kojoj su obuhvaćene sve dosadašnje izmjene i dopune i u koju su ugrađene nove izmjene i dopune.

Materijali  i obrasci relevantni za savjetovanje kao i sam Nacrt Odluke nalaze se na web stranici Grada Varaždina.

Svoje doprinose javnom savjetovanju moguće je dostaviti isključivo putem priloženog obrasca zaključno do 1. rujna 2021. godine na adresu Grad Varaždin, Upravni odjel za kulturu i obrazovanje Grada Varaždina, Preradovićeva 10, Varaždin, s naznakom „Mišljenja, primjedbe i prijedlozi na Odluku o stipendiranju učenika i studenata koji se školuju na srednjim školama i visokim učilištima“ ili na e-mail adresu: [email protected], također putem obrasca.

 

Komentari