Za gospodarske subjekte

Grad Varaždin pokreće savjetovanje o nabavci usluge upravljanja Sortirnicom

Objavljeno: 10.11.2023. 18:27

Zadnja izmjena: 10.11.2023. 18:31

Foto: Arhiva

Grad Varaždin pokrenuo je prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima oko javne nabave usluge upravljanja Sortirnicom Varaždin na rok od 60 mjeseci, priopćeno je danas iz Grada.

Nakon što je završila izgradnja postrojenja za odvojeno prikupljanje otpada na lokaciji Motičnjak za koje je proveden probni rad te ishođena uporabna dozvola, Grad Varaždin temeljem obveza iz ugovora o financiranju izgradnje postrojenja EU sredstvima, provodi prethodno savjetovanje, koje traje do 20. studenog 2023. godine, navodi se u priopćenju.

Radi se o upravljanju postrojenjem za sortiranje odvojeno prikupljenog otpada za 121.349 stanovnika s područja gradova Varaždina, Ivanca, Lepoglave te općina Bednja, Beretinec, Cestica, Donja Voća, Jalžabet, Klenovnik, Mali Bukovec, Maruševec, Petrijanec, Sračinec, Sveti Đurđ, Sveti Ilija, Trnovec Bartolovečki, Veliki Bukovec, Vidovec, Vinica i Visoko koje su 25. lipnja 2020. godine potpisale Sporazum o sufinanciranju izgradnje i opremanja postrojenja za sortiranje te Sporazum o korištenju postrojenja.

Iz Grada ističu da bi Sortirnica nakon provedbe javnog natječaja za upravitelja, mogla početi s radom već početkom iduće godine, što će biti iskorak u kvaliteti gospodarenja otpadom na području Grada Varaždina i susjednih jedinica lokalne samouprave i siguran temelj za podizanje stope reciklaže odvojeno prikupljenog otpada kao jednog od ključnih europskih ciljeva u gospodarenju otpadom.

Komentari