'šrot i groblje'

eTV - Buseki su prešli 800 tisuća i još 6 stvari o kojima se danas govori

Dogradonačelnik Marković bivšeg gradonačelnika Čehoka optužuje da je kupio "šrot i groblje" od autobusa, ali svi naglašavaju da su buseki tehnički ispravni, te da imaju čak i neke bolje karakteristike nego što su imali koncesionarevi...
Objavljeno: 01.10.2021. 10:33

Zadnja izmjena: 01.10.2021. 14:33

Danas je s radom otpočeo linijski prijevoz Grada Varaždina, popularno zvani „buseki“, za koje je do početka korona krize bio zadužen koncesionar, autobusni prijevoz Vincek. Ako ste propustili čuti kako je došlo do toga da se sada Grad Varaždin bavi linijskim prijevozom, ovo su neki odgovori.

  • (1) Koncesionar je radio s gubitkom – Otkrio je to na sjednici dogradonačelnik Miroslav Marković. Kako je rekao, kada je nastupila pandemija, za koncesionara postojeća cijena više nije bila prihvatljiva, ali se gradska uprava nije složila s povećanje, te je radije išla na ukidanje koncesije.
  • (2) Kupljeni su autobusi koji su "šrot" i "groblje" – Ulazak u linijski prijevoz Grad će, kaže Marković, koštati više nego da se išlo na povećanje izdvajanja, jer autobusi koji su kupljeni mogu se nazvati "šrotom" i "grobljem". Tako je rekao.
  • (3) Autobusi s 800.000 kilometara – Da su autobusi prešli previše kilometara, smatra i Hrvoje Petrić iz Budimo grad. Također, Petrić napominje da je koncesionar isti posao radio sa stotinjak vozača, dok će ga Čistoća sada raditi sa sedam. Pitao se tko će autobuse održavati i koji će sve troškovi sada nastati.
  • (4) 'Imali su dovoljno vremena' – Bivši dogradonačelnik Zlatan Avar smatra kako je Čistoća imala dovoljno vremena da se pripremi (godinu dana). Buseki su, s druge strane,nabavljeni putem javne nabave, tehnički su ispravni te imaju neke mogućnosti koje kocesionarevi nisu imali, poput prijevoza invalida i t.sl.. Isto je naglasio i bivši gradonačelnik Ivan Čehok.
  • (5) Buseki su tehnički ispravni – Da su buseki tehnički ispravni danas je posebno naglasio i gradonačelnik Neven Bosilj. On se ipak nada da će se sljedeće godine moći aplicirati na promjenu tih autobusa, da budu i ekološki (električni). "Za sada smo prisiljeni krenuti na ovakav način, ali vjerujem da smo uspjeli spasiti stvar", zaklučio je gradonačelnik.
  • (6) 'Projekt je dobro zamišljen' – Oporbeni gradski vijećnik Mario Lešina smatra da je projekt dobro zamišljen,  jer ako već Grad mora nešto subvencionirati, onda je bolje da subvencionira vlastitu tvrtku (veći je stupanj kontrole, kaže). Subvencije, kako kako pak dodaje, moraju postojati jer neke skupine građana moraju ostvarivati besplatan prijevoz (školska djeca, itd.).

 

Komentari