Veliki infrastrukturni projekt, vrijedan čak 200 milijuna eura, sutra će krenuti na varaždinskom kolodvoru, a dio je desetogodišnjeg državnog plana kada su u pitanju željeznice. Dio koji se odnosi na sjever Hrvatske i našu županiju predstavio je u našoj emisiji državni tajnik Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Žarko Tušek.
Riječ je o radovima na pruzi koja povezuje Varaždin i Osijek, takozvanoj 'Podravskoj pruzi', a ovaj konkretan projekt odvijat će se na dionici Kloštar Podravski - Varaždin - Čakovec. Slijedi kompletna modernizacija pruge, a ovisno o dionicama, vlakovi će postizati brzinu od oko 100 ili 120 kilometara na sat.
- Sada 17. ožujka krećemo sa obnovom svih perona na glavnom kolodvoru u Varaždinu. S 1. travnjom kreću radovi s pozicije Kloštar Podravski prema Varaždinu. Taj projekt je dobila kompanija Swietelsky. Oni to vrlo tehnički impresivno izvode. Dođe jedan veliki stroj, jedna velika mašina na prugu, i kako prolazi trasom tako iz nje izlazi nova pruga. Radi se o najvećom projektu u ovom trenutku kad govorimo o regionalnoj pružnoj infrastrukturi u Hrvatskoj. Jedan dio te dionice između Koprivnice i Pitomače završen je ili se završava – istaknuo je državni tajnik Tušek.
'U ovom roku očekujemo završetak radova'
Za Varaždince ovaj projekt donijet će puno brže putovanje na relaciji Varaždin – Zagreb, a sve to trebalo bi biti gotovo kroz nekoliko godina.
- Polovicom ove godine krećemo s još jednom dionicom na toj pruzi između Koške i Osijeka. Očekujemo da bi u roku od tri godine cijela pruga na relaciji Varaždin – Osijek bila obnovljena. Samim time to bi značilo puno brže spajanje Varaždina sa Zagrebom dok ne riješimo problem aktualne Zagorske pruge (nap. Zaprešić - Varaždin - Čakovec). Vrlo brzo bi se dolazilo do Koprivnice, nakon toga visokotračnom elektrificiranom prugom iz Koprinice prema Zagrebu.
Komentari