nakon 12 godina

eTV|FOTO: EKSKLUZIVNE SNIMKE Već 23 dana šleperi Aquatehnike odvoze bale iz Brezja!

Objavljeno: 09.08.2017. 09:23

Zadnja izmjena: 09.08.2017. 11:18

Foto: Luka Šalamun

„Obećavam da 1. srpnja kreće dio bala iz Brezja koji nije obuhvaćen koncesijom!“, govorio je Čehok u kampanji, ali sve do jučer iz razloga koje objašnjava njegov zamjenik gradska vlast nije otkrivala činjenicu da se bale prevoze još od 15. srpnja. Informacija je ipak uspjela „procuriti“ (događa se i Čehoku), a kasno sinoć nam ju je potvrdio Zlatan Avar.

S Avarom smo danas u četiri sata ujutro u Brezju i sami nazočili utovaru bala u šleper Aquatehnike, međutim ime deponija na koji se bale odvoze gradska vlast i dalje ne želi otkriti. Kao razlog neotkrivanja deponija na koji se dnevno prevozi po 22 tone bala Avar nam je naveo „eventualno zlonamjerno ometanje procesa“, čemu pripisuje i zadržavanje ove informacije "izvan medijske pompe". Kao jedini razlog zašto se pak utovar odvija tako rano ujutro, Avar navodi nesnosni smrad uslijed poslijepodnevnih vrućina. "Najvažnije je da se to riješi", kaže Avar.

„Radi se o otpadu pod ključnim brojem 19-22-99 (što je vrlo važno reći!) koji se može odložiti na bilo koju deponiju koja ima dozvolu za zbrinjavanje takvog otpada. Prema evidencijama koje smo dobili od Varkoma i Čistoće radi se o 3000 tona, pa računamo da ćemo to odvoziti mjesec dana“, kaže Avar ističući da su u proces uključene sve spomenute tvrtke: Aquatehnika, Varkom i Čistoća.

"Uspjeli smo nakon 12 godina"

„Napravili smo karakterizaciju, a svi postupci da bi se bale mogle zbrinuti trajali su 15-ak dana“ ističe Čehokov zamjenik. Na pitanje zašto onda istu stvar nije napravila bivša vlast odgovara – „To njih treba pitati. Dobili smo povjerenje i nakon 12 godina riješili prvi dio problema u svega mjesec dana“. Nakon objave ove informacija Čehokov zamjenik očekuje kritike nekih, kako je rekao – „protivnika odvoza bala i njihove strategije“, međutim smatra da će svi dobronamjerni ljudi stvar pozdraviti.

- Ostaje 94.000 tona bala pod ključnim brojem 20-03-01, dakle onih koje su pod koncesijom. Pregovaramo s koncesionarom, bili smo u Ministarstvu i Fondu za koje je koncesija i dalje sporna. Moramo prvo vidjeti kako izaći iz ove pravne zavrzlame i osigurati poslovni model da bi smo i taj dio bala mogli odvesti – kaže Avar, napominjući da zbog toga o krajnjem rješenju još nije moguće govoriti.

Komentari