B-Hyper: Ambiciozni planovi skandinavskog igrača na hrvatskom tržištu

Objavljeno: 28.06.2012. 10:26

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 09:16

Foto: jatrgovac.com

Novi maloprodajni lanac na hrvatskom tržištu, skandinavski B-Hyper, sredinom svibnja u varaždinskom je Lumini centru otvorio svoje prvo prodajno mjesto, a njihov predsjednik Uprave Knut Kvisvik već najavljuje širenje i van granica Hrvatske te potencijalne akvizicije, javlja portal Jatrgovac.com.

Novi igrač na tržištu maloprodaje, skandinavski lanac hipermarketa B-Hyper, krenuo je u poslovanje ne skrivajući ambicije.

Prvi prodajni objekat otvorili su u Hrvatskoj, u sklopu varaždinskog trgovačkog centra Lumini, a u planu imaju širenje biznisa, kako u Hrvatskoj, tako i diljem regija središnje i istočne Europe.

Kvisvik otkriva zašto su počeli poslovanje baš u Hrvatskoj, koje su im komparativne prednosti u odnosu na konkurenciju te daljnji planovi za širenje maloprodajne mreže.

Na samom početku možete li se predstaviti našem čitateljstvu i reći nam ponešto o svojoj dosadašnjoj poslovnoj karijeri?

Zovem se Knut Kvisvik i imam 42 godine, oženjen sam Martom i imamo dvoje djece, Katrinu (3) i Alberta (1). Školovan sam u području međunarodne trgovine i IT-a i cijeli svoj radni vijek radim u maloprodaji. Penjao sam se korporativnim ljestvama od samog početka sa željom da dođem do vodeće pozicije kao član uprave i direktor tvrtke.

Što nam možete reći o B-Hyperu? Kako je projekt započeo i na koji način planirate daljnji razvoj?

Naš ekspertni tim iz Skandinavije i Baltika osmislio je koncept B-Hypera koji se temelji na znanju i iskustvu koje smo stekli u sektoru međunarodnog poslovanja trgovačkih lanaca u zadnjih 20 godina.B-Hyper predstavlja sve što mi danas znamo o maloprodaji i trgovini i sve što možemo zamisliti, odnosno ono što će ispuniti očekivanja potrošača kada ode u kupovinu.

Uslužujemo sve članove obitelji i sve uzraste i želja nam je zadovoljiti lokalne potrebe kao i interes za naše međunarodne proizvode. Posebno smo uredili našu trgovinu na način da bude ugodna, čista i pristupačna za sve naše kupce.

Zašto ste odabrali upravo Hrvatsku kao početno odredište za ulazak na tržište? Što vas je posebno privuklo u našu zemlju?

Nije tajna da mi sa Sjevera volimo Mediteran. Hrvatska se smatra državom s najvećim potencijalom rasta zbog budućeg statusa EU članice i zbog svoje strateške lokacije na budućim granicama Europske unije.Osjećamo se ugodno među ljudima i tvrtkama u Hrvatskoj kao i na Jadranu preko ljeta. Čak i okus hrane i obiteljske navike su vrlo slične našim.

Kako gledate na hrvatsko tržište maloprodaje? Koliko je ono, po vašoj procjeni, zasićeno, a koliko zapravo i dalje ima prostora za napredak?

Maloprodaja u Hrvatskoj je vrlo konkurentan sektor, ali ne i visoko razvijen kada se gleda vrijednost koju kupac dobiva za svoj novac.

Svoj prvi hipermarket otvorili ste tijekom svibnja u Varaždinu. Možete li nam približiti ponudu ovog prodajnog objekta, odnosno ukazati na ono što vas izdvaja od konkurencije na hrvatskom tržištu? Gdje se B-Hyper nalazi u tim okvirima?

B-Hyper Lumini ima površinu od 5000 m2 i popunjen je tradicionalnom lokalnom hranom i drugim potrebnim proizvodima. Jako smo ponosni na našu vlastitu proizvodnju hrane i obroka, a pogotovo našu pekarnicu.

U Hrvatsku smo donijeli više stotina stranih proizvoda koji se na ovom tržištu pojavljuju po prvi put. Pozivamo kupce da dođu, provjere i probaju naš asortiman i dožive ugođaj koji stvaramo. Na ovaj način sigurni smo da ćemo postići zadovoljstvo i dugoročan odnos s kupcima u Varaždinu i Hrvatskoj.

Više pročitajte OVDJE

Komentari