Carlsberg Hrvatska nastavlja s društveno odgovornim poslovanjem

Objavljeno: 07.06.2012. 08:59

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 09:16

Carlsberg Croatia objavila je Izvješće o društveno odgovornom poslovanju za 2011. godinu. U području zaštite okoliša potrošnja energije smanjena je za 6 posto što je rezultiralo i smanjenjem emisija u zrak. Vezano uz prevenciju maloljetničke konzumacije alkohola, pokrenuta je kampanja „Pokažite im put“.

Tradicionalno, povodom Svjetskog dana zaštite okoliša, Carlsberg Croatia predstavila je Izvješće o društveno odgovornom poslovanju. Izvješće  za 2011. godinu uključuje pregled aktivnosti i postignuća u okviru šest politika društveno odgovornog poslovanja kompanije.  

U sklopu Politike o zaštiti radnih i ljudskih prava, u 2011. godini koprivnička pivovara razvijala je kompetencije zaposlenika iz svih Službi kompanije. Uz različite edukacije za razvoj osobnih vještina, kompanija je organizirala i radionice usmjerene na unapređenje komunikacije i veću učinkovitost timskog rada.     

U okviru Politike angažmana u zajednici pivovara se sustavno bavi  otvorenim dijalogom i njegovanjem dobrosusjedskih odnosa. Uz već tradicionalni Dan otvorenih vrata, dio te priče činili su i redoviti posjeti različitih lokalnih udruga i građanskih organizacija s kojima su pivarski majstori podijelili svoju strast prema kvaliteti piva.

U području Politike marketinškog komuniciranja, Carlsberg Croatia zalaže se isključivo za odgovornu i umjerenu konzumaciju alkohola od strane odraslih, a svjesna je potrebe za sustavnim radom na prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola. Zbog toga je pokrenula „Pokažite im put“, edukativnu kampanju za prevenciju maloljetničke konzumacije alkohola. Ovaj projekt namijenjen roditeljima nastavlja se i u 2012.

Sustavnim praćenjem usklađenosti poslovanja sa standardima Politike poslovne etike kompanija osigurava transparentno i etično poslovanje, a zaposlenici su redovito educirani o poslovno-etičkim načinima rada.

U okviru Politike zdravlja i sigurnosti Carlsberg Croatia uvela je Postupak istraživanja incidenata, a u 2011. posebna je pažnja posvećena Zamalo nesretnom događaju (Near miss). Pokrenute su Near miss aktivnosti koje doprinose smanjenju nezgoda na radu.

Politika zaštite okoliša nalaže stalno smanjenje negativnih utjecaja na okoliš, a podaci za 2011. godinu ukazuju na smanjenje potrošnje energije za 6 posto u odnosu na 2010. što je rezultiralo i smanjenjem emisija u zrak. U 2011. oporabilo se čak 98 posto otpada.

Predanost zaštiti okoliša i održivom razvoju kompanija je potvrdila i s nekoliko „zelenih“ projekata. Podržala je globalnu inicijativu Sat za planet Zemlju gašenjem svjetala u krugu pivovare i organiziranjem akcije Happy Earth Hour uz druženje uz svijeće i Somersby u 19 kafića i 12 hrvatskih gradova. Povodom obilježavanja četrnaestog rođendana nove pivovare zaposlenici Carlsberga spremno su se odazvali inicijativi Zeleni dan i pomogli u čišćenju šumske rekreativne staze Crna gora u Koprivnici. Inicijativa Kupujmo zeleno realizirana je u suradnji s Konzumom, a riječ je projektu postave eko-stalaka gdje su potrošači mogli saznati više o zelenim aktivnostima Konzuma i Carlsberga Croatia.  

Cijelo Izvješće možete pogledati na sljedećem linku.

Komentari