Dudekovo vino "Poštenjak" postaje novi brend županije

Objavljeno: 17.09.2013. 08:09

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 08:30

Varaždinska županija uskoro će imati novi brend, a riječ je o vinu pod nazivom Poštenjak, koje su predstavili članovi udruge Trsek.

Ideja o imenu nastala je prema jednom od najpoznatijih djela Ludbrežana Mladena Kerstnera. Riječ je naravno o Gruntovčanima, a vino Poštenjak, odnosno graševina, u biti asocira na lik simpatičnog Dudeka.
Za samo brendiranje vina Poštenjak među zaslužnijima je Darinka Rajh, koja je na predstavljanju u Vinskoj kući Makar istaknula, kako joj je cilj promocija ludbreškog vinogorja, kvalitete samog vina, a posebice Vinske ceste, koja je otvorena prije nekoliko godina.

Ludbreški vinari, odnosno članovi udruge Trsek, istaknuli su kako će prije svega promovirati etiketu Poštenjaka, a prve boce bit će napunjene mladim vinom.

Predstoji im probijanje brenda na tržište, a kažu kako se nadaju da će uskoro postati prepoznatljivi, upravo zbog činjenice da će se vino promovirati kroz dobro poznate likove iz Gruntovčana.

Uz članove udruge Trsek na predstavljanju poštenjaka prisustvovali su i varaždinski dožupan Alen Kišić te ludbreški gradonačelnika Dubravko Bilić, dogradonačelnica Vera Jadanić i predsjednica ludbreškog Vijeća Božica Makar.. Svi prisutni složili su se u jednom - da do sad ludbreško vinogorje i kvalitetno ludbreško vino nisu bili dovoljno prepoznatljivi.

Zanimljivo je kako je Ludbreg poznat kao vinogradarski kraj već stoljećima, a kroz Vinsku cestu namjera je bila i proširiti turističku ponudu tog kraja.

Komentari