Gorenje Grupa i Panasonic prošlog su petka objavili stvaranje dugoro?nog strateškog partnerstva kojim ?e oja?ati zajedni?ke mogu?nosti i snage dvaju kompanija, a koje ?e pridonijeti obostranoj profitabilnosti i ja?anju konkurentnosti na podru?ju Europe, a na zadovoljstvo i dobrobit potroša?a.
Strateško partnerstvo Gorenja i Panasonica temeljit ?e se na sljede?im osloncima: zajedni?ko I&R te razmjena odre?enih proizvodnih platformi za odabrane kategorije proizvoda (perilice rublja, hladnjaci i ugradbene pe?nice), a tu je i prodajna mreža kao i know–how marketing za distribuciju na tržište Europe.
Kao dodatak tim primarnim temeljima, partnerstvo ?e omogu?iti stvaranje fleksibilne baze kojom obje kompanije dobivaju mogu?nost istražiti i neka druga podru?ja za daljni razvoj me?usobne suradnje.
Kao znak povjerenja u uspjeh partnerstva i predanosti prema dugoro?noj poslovnoj suradnji, Panasonic ?e investirati 10 milijuna eura i preuzeti manji udio u Gorenju te omogu?iti postoje?im i novim potencijalnim dioni?arima da profitiraju kroz ovo partnerstvo, što ?e dovesti do porasta kapitala i dvostrukog kotiranja Gorenja.
Strateško partnerstvo ?e omogu?iti i Panasonicu i Gorenju da bolje služe svojim potroša?ima kreiraju?i sinergiju koja ?e oja?ati odnose snaga i kompetitivne prednosti obje kompanije.
Komentari