Najnovija istraživanja IAB-a (Internet Advertising Bureau) službeno su potvrdila ono što se predvi?a ve? duže vrijeme – oglašavanje na internetu preteklo je ono u tiskanim medijima. Internetsko oglašavanje u 2010. godini naraslo je 15 posto i u SAD-u dosegnulo vrijednost od 26 milijardi dolara, prenosi profitiraj.hr
Najnovija istraživanja pokazuju kako se oglašavanje na internetu u proteklih deset godina više nego utrostru?ilo. 2010. godine to je tržište vrijedilo oko osam milijardi, dok sada premašuje 26 milijardi.

Pretraživanje sa 46 posto i dalje zauzima uvjerljivo najve?i udio u internetskom oglašavanju. Ta se brojka u odnosu na 2009. godinu smanjila za jedan postotni bod. Uz pretraživanje, velik tržišni udio zauzima i oglašavanje putem bannera, oko 24 posto.
Tko se oglašava?
IAB-ova istraživanja pokazala su kako na internetsko oglašavanje najviše troši sektor maloprodaje, iz kojeg su u 2010. godini za internetsko oglašavanje izdvojili 5,5 milijardi dolara, što predstavlja rast od milijardu dolara u odnosu na prethodnu godinu.
Drugi najve?i korisnik internetskog oglašavanja su telekomi, ?ija je potrošnja u 2010. godini pala za milijardu, na 3,5 milijardi dolara. Udio telekoma u ukupnoj potrošnji pao je s prošlogodišnjih 16, na 13 posto u 2010. godini.
Internetsko oglašavanje nastavlja brzi rast. U 2010. godini preteklo je oglašavanje u novinama i pozicioniralo se odmah izme?u oglašavanje na televiziji.
Tekst i foto: Profitiraj.hr
Komentari