Mobilni operateri plaćat će naknadu ako na vrijeme ne prenesu broj

Objavljeno: 28.08.2012. 16:01

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 09:16

Ukoliko se postupak promjene operatora zajedno s prijenosom telefonskog broja ne provede u vrijeme koje je dogovoreno između korisnika i novog operatora, operator koji je odgovoran za kašnjenje će korisniku isplaćivati naknadu u iznosu od 10 kuna za svaki sat nepravovremenog prijenosa.

Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) je donijela novi Pravilnik o prenosivosti broja u kojem se radi postizanja bržeg i jednostavnijeg postupka promjene operatora elektroničkih komunikacijskih usluga uz zadržavanje postojećeg telefonskog broja uvode naknade koje će operatori biti obvezni plaćati korisnicima.

Naime, ukoliko se postupak promjene operatora ne provede zajedno s prijenosom telefonskog broja u vrijeme koje je dogovoreno između korisnika i novog operatora, operator koji je odgovoran za kašnjenje postupka će korisniku morati isplaćivati naknadu u iznosu od 10 kuna za svaki započeti sat nepravovremenog prijenosa broja po zahtijevanom broju.

Uvjeti i rokovi isplate naknada detaljno su propisani Pravilnikom. Na ovaj način HAKOM želi potaknuti operatore da ne kasne sa poduzimanjem svih potrebnih radnji i procedura koje su neophodne da bi korisnik promijenio operatora i uz to zadržao postojeći telefonski broj.

Ova obveza uvedena je radi usklađenja s propisima EU, a počet će se primjenjivati 30 dana nakon što novi Pravilnik stupi na snagu.

Korisnici će ujedno osim besplatne poruke koja ih u pokretnoj mreži obavještava da je broj kojeg pozivaju prenesen u neku drugu mrežu istu obavijest sada moći besplatno zatražiti od svog operatora i u nepokretnoj mreži.

Na taj će način moći kvalitetnije kontrolirati svoje troškove i telefonske razgovore prilagoditi odabranim tarifama, željama i mogućnostima.

Komentari