Oglašavanje na Internetu preteklo ono u tiskanim medijima

Objavljeno: 23.12.2010. 19:09

Zadnja izmjena: 08.12.2015. 08:07

Foto: ilustracija

Tvrtka eMarketer, koja istražuje tržište online oglašavanja, izvijestila je kako je u SAD-u ove godine, prvi puta u povijesti, oglašavanje na internetu preteklo ono u tiskanim medijima. Prema izvješću, na online marketing potrošeno je 25,8 milijardi dolara, dok je na tiskane oglase tri milijarde manje, odnosno 22,8 milijardi dolara.

Marketing kompanije proteklih nekoliko godina sve više okreću leđa tiskanim oglasima, a svoju ciljanu skupinu pronalaze na internetu. Time je u SAD-u, ali vjerojatno i globalno, tiskanim medijima oduzet velik dio kolača.

Lakše do potrošača

U ovoj godini eMarketer predviđa rast ukupne industrije oglašavanja u SAD-u za tri posto, na 168,5 milijardi dolara. Predviđaju pad potrošnje na tiskane oglase za 8,2 posto u 2010., te nastavak pada u 2011. za 6 posto.

Online oglasi praktičniji su od onih u tiskanom izdanju iz jednostavnog razloga – moguće ih je uspješnije i agresivnije nametnuti ciljanoj skupini (oglasi u 3D obliku, integriranje unutar samih članaka, integriranje unutar online igrica…)

Više na profitiraj.hr

Komentari