dobra prilika

Postanite referent nabave i prodaje ili administrator proizvodnje u jednome od naših najvećih poslovnih sustava

Objavljeno: 24.03.2023. 16:03

Zadnja izmjena: 24.03.2023. 19:39

YTRES d.o.o.

Ulica Grada Verone 3

Donji Kneginec

42204 Turčin

Ako ste mlada i fleksibilna osoba sa željom za daljnjim učenjem i usavršavanjem, tražimo odgovornu i profesionalnu osobu za rad na radnom mjestu:

REFERENT NABAVE I PRODAJE

Vaše odgovornosti:

  • zaprimanje narudžbi za repromaterijal, strojeve, rezervne dijelove, potrošni materijal i pomoćna sredstva za potrebe proizvodnje,
  • nabava repromaterijala, strojeva, rezervnih dijelova, potrošnog materijala i pomoćnih sredstava za proizvodnju,
  • zaprimanje repromaterijala, rezervnih dijelova, potrošnog materijala i pomoćnih sredstava,
  • kontrola zaprimanja repromaterijala i periodička kontrola stanja skladišta,
  • organizacija usluga prijevoza,
  • ispostavljanje otpremnica i računa (domaće i ino),
  • obavljanje carinskih i drugih poslova pri uvozu odnosno izvozu,
  • kontakt s poslovnim partnerima (kupci i dobavljači),
  • obavljanje drugih poslova po nalogu pretpostavljenih.

Osnovni uvjeti:

  • SSS/VŠS/VSS, ekonomskog ili drugog odgovarajućeg smjera,
  • najmanje jedna godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima - prednost u industrijskim poduzećima,
  • samoinicijativnost, preciznost, odgovornost, proaktivnost te fleksibilnost,
  • položen vozački ispit B – kategorije,
  • aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu - prednost poznavanje talijanskog jezika,
  • napredno znanje i aktivno korištenje MS Office-a,
  • sklonost timskom radu.

Nudimo:

  • mogućnost dugoročnog zaposlenja,
  • redovita primanja, naknadu putnih troškova,
  • edukaciju potrebnu za obavljanje radnih zadataka,
  • ugodnu radnu atmosferu.

Od kandidata očekujemo temeljitost i pedantnost, spremnost na preuzimanje odgovornosti i sposobnost rada pod vremenskim ograničenjima.

Pozivamo sve zainteresirane kandidate koji ispunjavaju navedene uvjete da svoju molbu i životopis pošalju na: [email protected] najkasnije do 02. travnja 2023. godine.

 

ADMINISTRATOR PROIZVODNJE

Vaše odgovornosti:

  • pomoć pri pripremanju proizvodnje (prijava potrebne pređe i materijala za konfekcioniranje),
  • pomoć pri pripremi i ispostavljanju dokumentacije vezane uz planiranje proizvodnje, pokretanje i praćenje proizvodnje,
  • pomoć kod praćenja proizvodnog učinka šivanja poluproizvoda i gotovog proizvoda, bojadisaone, termofiksiranja i kontrole unosa podataka u sustav,
  • pomoć pri kontroli stanja repromaterijala u skladištu sirovina,
  • pomoć pri praćenju ulaska gotovog proizvoda u skladište gotove robe,
  • pomoć pri evidenciji kvantitete i kvalitete proizvodnje, količine isporučene robe i stanja radnog naloga,
  • rezerviranja sirovine i poluproizvoda za odjel bojadisaone,
  • zaprimanje i kreiranje narudžba za doradu prema trećima,
  • lansiranje dokumentacije u proizvodnju,
  • rezerviranja materijala i poluproizvoda za proizvodne odjele,
  • kontrola sastavnica tehnologije,
  • otvaranje šifri sirovina i poluproizvoda,
  • izračun troškova proizvodnje i prijedloga prodajnih cijena novih artikala,
  • ostali pomoćni poslovi pri planiranju proizvodnje,
  • obavljanje drugih poslova po nalogu pretpostavljenih

Osnovni uvjeti: 

  • razina obrazovanja: SSS/VŠS/VSS
  • najmanje jedna godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • samoinicijativnost, preciznost, odgovornost, proaktivnost te fleksibilnost,
  • položen vozački ispit  B – kategorije,
  • aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu - prednost poznavanje talijanskog jezika,
  • napredno znanje i aktivno korištenje MS Office-a,
  • sklonost timskom radu.

Mjesto rada: Donji Kneginec

Prijave se mogu poslati na mail adresu: [email protected] najkasnije do 02. travnja 2023. godine.

Komentari