Predstavljen IKT projekt za bespovratna sredstva EU - poduzetnici očekuju realnije kriterije

Objavljeno: 24.11.2015. 12:06

Zadnja izmjena: 23.02.2016. 12:39

Foto: Siniša Sović

Danas je u Županijskoj komori Varaždin u suradnji sa Sektorom za međunarodne poslove - Odjelom za Europsku uniju održana informativna radionica o novom natječaju za bespovratna sredstva iz Europskih fondova.

Riječ je o natječaju “Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti malog i srednjeg poduzetništva u područjima s razvojnim posebnostima kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT)”.

Na radionici su sudjelovali potencijalni prijavitelji te zainteresirani građani koji su bili upoznati s natječajnom dokumentacijom i mogućnostima realizacije vlastitih projekata za područje informacijskih i komunikacijskih tehnologija.

Više o samoj radionici te natječaju rekao je Marko Babić, pomoćnik direktora Sektora za međunarodne odnose HGK:

- Unutar natječaja na raspolaganju je 23 milijuna kuna. Namijenjen je poduzetnicima koji mogu unaprijediti poslovanje nabavljanjem nove opreme. Ujedno je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima iz brdsko – planinskih područja, otoka i otočnih skupina i slabije razvijenih područja, rekao je Babić. 

U skladu s time u Varaždinskoj županiji obuhvaćeni su svi gradovi i općine osim Varaždina. Projektima je cilj poboljšati konkurentnost poduzeća i primjenu informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Prijavitelji su mala i srednja poduzeća sukladno navedenom geografskom ograničenju.

Na radionici je sudjelovao poduzetnik Tihomir Hodak, direktor poduzeća Vage Lukavečki d.o.o. Kako kaže, od radionice očekuje edukaciju o mjerama koje su trenutno aktivne u skladu sa strategijom razvoja poduzeća.

- Naša je strategija povećanje konkurentnosti i poslovne razlikovnosti u odnosu na konkurenciju. Želimo vidjeti našu priliku i šansu u skladu s programima poticajima, rekao je Hodak, dodavši da je cenzus preveliki te da jedan od natječaja za koji se tvrtka mislila prijaviti dosad nije bio prilagođen malim i srednjim poduzetnicima.

Minimalna vrijednost potpore u ovom projektu je 100.000 kuna, a najviša je 1.500.000 kuna. Prihvatljivi troškovi projekta su: izrada analize poslovnih procesa i potreba za rješenja i izradu planova za informatizaciju i modernizaciju postojećih IT rješenja, kupnja / leasing IKT opreme, uključujući instalaciju, programiranje i/ili konfiguriranje za prijavitelja, kupnja / leasing standardnih i nestandardnih softvera te razvoj softvera (projektirani ili prilagođeni potrebama korisnika), uključujući i njegovo instaliranje i/ili konfiguriranje, kupnja dozvola za nadogradnju softvera i obuka zaposlenika za korištenje novog sustava.

Intenzitet potpore koja se dodjeljuje je 90%, a poziv je otvoren do 15. veljače 2016. godine te je osigurano 22.800.000 kuna sredstava.

Komentari