U organizaciji Agencije za razvoj Varaždinske županije (AZRA), predstavnicima jedinica lokalne samouprave s područja naše županije u Županijskoj palači je predstavljena Marketinška strategija za privlačenje izravnih stranih ulaganja u Varaždinsku županije za razdoblje 2014.-2020.
Velikom broju predstavnika koji su prisustvovali na radionici prezentiran je cijeli proces izrade marketinške strategije, od same analize postojećeg stanja u sektoru privlačenja izravnih stranih ulaganja u Županiji i spremnosti postojeće infrastrukture u poslovnim zonama za prihvat novih investitora (analiza potencijala za privlačenje novih ulaganja) do konačnog definiranja prioritetnih sektora za ulaganje.
Bila je to prva od dvije radionice za predstavnike JLS-a iz Varaždinske županije koje su, kao i sama marketinška strategija, dio aktivnosti u provedbi projekta INVESTrategy, a jedan od glavnih ciljeva tog projekta jest povećati priljev izravnih stranih ulaganja u pogranično područje hrvatskih županija Međimurske, Varaždinske i Koprivničko-križevačke te županije Zala u Mađarskoj.
Ono što je na poseban način istaknuto jest pak to, da su sve analize pokazale nužnost jačeg zajedničkog povezivanja Sjeverozapadne Hrvatske u promociji mogućnosti poslovanja, te da se u kontekstu dolaska investitora županije nikako ne smiju smatrati konkurentima, nego partnerima u nastojanjima za ostvarenje zajedničkih ciljeva gospodarskog razvoja.
Komentari