Poslovni sustav Vindija predstavio je svoj proizvodni asortiman na SIAL-u, jednom od najvećih europskih prehrambenih sajmova, koji je održan od 21. do 25. listopada u Parizu, izvijestili su iz te tvrtke.
Nakon uspješne prošlogodišnje promocije palete prehrambenih proizvoda na sajmu Anuga u Kölnu, Vindija je ove godine nastavila s pohađanjem uglednih međunarodnih manifestacija te predstavila svoje proizvode na sajmu SIAL u Parizu.
Jedan od ključnih događaja u ovoj branši okupio je više od .5900 izlagača iz više od 100 svjetskih zemalja, a sajam je obišlo oko 140 tisuća posjetitelja. Stoga je djelatnicima Vindije ovo bila izuzetna prilika da se upoznaju s kretanjima u prehrambenoj industriji, steknu nove poslovne kontakte i na taj način naprave još jedan korak prema daljnjem razvoju tvrtke, ističe se u priopćenju.
Vindija je posjetiteljima štanda i potencijalnim poslovnim partnerima predstavila ponudu svježih, polugotovih i gotovih proizvoda od pilećeg mesa Cekin te purećeg mesa Vindon. Iz mesnog asortimana posebnu pažnju privukle su panirane pileće okruglice Cekin Crispy Pops, a predstavljene su i pureće šunke Party DeLuxe, Royal i Prestige. Svoju kolekciju sireva Vindija je predstavila kroz panirani Edamac i Camembert.
Uz mesne delicije i sireve varaždinska tvrtka predstavila je i asortiman funkcionalnih bezalkoholnih pića, unutar kojeg je istakla svoj poznati proizvod GI Control, zaključuje se u priopćenju.
Izvor: Suvremena.hr
Komentari