Libris komunikacije, Voogle i TechPark organizatori su radionice "Writing for Social Customer Service" koja će se 29. travnja u 16:00 održati u Tehnološkom parku Varaždin, Zagrebačka 89, Varaždin.
Na radionici "Writing for Social Customer Service" zainteresirani će, između ostalog, moći naučiti kako postati bolji komunikator, dobiti savjete kako se nositi s pritužbama na internetu i kako napisati učinkovitiji e-mail koji će se sviđati klijentima.
Radionica je namijenjena tvrtkama i profesionalcima koji komuniciraju putem društvenih medija i koriste engleski jezik u digitalnoj komunikaciji (koncepti i metode mogu se primijeniti i u komunikaciji na hrvatskom jeziku). Radionica je namijenjena malim i velikim tvrtkama koje imaju svakodnevnu interakciju s kupcima, partnerima, kolegama ili stranim klijentima s ciljem da prošire svoje mreže kontakata i ojačaju svoj brand i ugled.
Radionica će se održati na engleskom jeziku, a trener je Peter Hopwood, vlasnik tvrtke Libris komunikacije d.o.o., digitalni copywriter, trener prodajnih vještina i voditelj čije se dugogodišnje internacionalno iskustvo prodaje i marketinga proteže preko 6 zemalja u kojima je živio i radio tijekom svoje karijere.
Više informacija i obrazac za prijavu dostupni su na internetskoj stranici Tehnološkog parka Varaždin.
Komentari