Unilever povećanjem cijena od većeg profita

Objavljeno: 03.11.2011. 16:31

Zadnja izmjena: 08.12.2015. 08:11

Foto: torontorealestatenews

Nizozemsko-britanski proizvođač robe široke potrošnje Unilever znatno je povisio cijene i zabilježio snažan rast na tržištima u nastajanju, te je u četvrtak izvijestio o 7,8-postotnom povećanju prihoda u trećem tromjesečju, piše profitiraj.

Unilever je povisio cijene 5,8 posto a zahvaljujući snažnim rezultatima na tržištima poput Indije, Indonezije i Brazila uspio je amortizirati teškoće na zrelim tržištima zapadne Europe i Sjedinjenih Država.

- Nastojali smo ublažiti utjecaj rasta cijena roba na potrošače tako što smo pri određivanju cijena imali u vidu samo nadoknadu troškova a ne i očuvanje marži -izjavio je izvršni direktor Paul Polman.

- Zbog tih faktora sada očekujemo da će temeljna operativna marža u 2011. biti ista ili malo niža-  dodao je.

Unilever je nedavno za 1,3 milijarde eura kupio brandove Sara Lee što je uključilo brandove Sanex i Radox, sredstva za čišćenje domaćinstava i proizvoda za osobnu njegu te tako postao najveći britansko-nizozemski proizvođač robe široke potrošnje.

Unilever je inače vlasnik poznatih brandova Dove, Lux i Sunsilk Rexone, Signal, Lever Bros, Axe, Rexone, Calvin Kleina, Elizabeth Arden, Helene Curtis, Diversey, Suave, Cerruti parfema, Chloe, Finesse, Lagerfeld parfemi, Valentino parfemi …

Izvor: profitiraj.hr

Komentari