Turistički bum

Varaždin prepoznat kao urbana destinacija - već treću godinu turizam značajno raste

Objavljeno: 20.01.2016. 17:59

Zadnja izmjena: 17.02.2016. 07:31

Foto: TZ Grada Varaždina

Varaždin je 2015. godine posjetilo 12% više gostiju koji su realizirali 8% više noćenja nego 2014. godine pa ga je Udruga neovisnih putničkih agencija Hrvatske odabrala za održavanje seminara pod nazivom Kulturni, edukativni i urbani turizam u funkciji razvoja destinacija i destinacijskih menadžment agencija...

Naime, Turistička je zajednica grada Varaždina u suradnji s Udrugom neovisnih putničkih agencija Hrvatske danas organizirala seminar pod nazivom Kulturni, edukativni i urbani turizam u funkciji razvoja destinacija i destinacijskih menadžment agencija. Na seminaru su obrađene teme kao što su promocija kretivnog i urbanog turizma u Hrvatskoj, problemi destinacijskih menadžment agencija u razvoju urbanog turizma te mladi i međunarodni edukativni turizam.

Voditelj projekata u Turističkoj zajednici grada Varaždina Damir Levak prisutnima je prezentirao projekt pod nazivom Festival multimedije MOP Špancirfest koji će, a kao nadogradnju postojećeg festivala multimedije, TZGV i Udruga MOP u svibnju organizirati na različitim lokacijama u varaždinskoj povijesnoj jezgri. Kao predavači na seminaru su sudjelovali i Bosiljko Domazet iz Ministarstva turizma, Milo Sršen iz Hrvatske turističke zajednice, profesorica na Libertas poslovnoj školi mr.sc. Ksenija Keča te predstavnici Udruge neovisnih putničkih agencija Tomislav Klarić iVlasta Klarić.

Najnovija svjetska istraživanja pokazuju 82% rasta urbanog turizma u svijetu u periodu od 2007. do 2014, a jednako tako i rast međunarodnog turizma mladih. Istovremeno urbani turizam čini više od 22% ukupnog volumena svjetskog turizma, a svjetska turistička organizacija navodi urbani turizam kao ključni faktor razvoja gradova. Hrvatski gradovi u tom kontekstu traže svoje mjesto i vidljivost, posebice oni s bogatom baštinom. Podaci DZS-a pokazuju značajniji rast u segmentu broja posjetitelja urbanog turizma Hrvatskoj tek od 2014. godini i to u prosjeku 12%, a najviše u tijeku vrhunca sezone. Varaždin, čiji je turistička ponuda kreirana većim dijelom od proizvoda urbanog turizma, već tri godine uzastopce bilježi porast turističkog prometa. Varaždin je 2015. godine posjetilo 12 posto više gostiju koji su realizirali 8% više noćenja nego 2014. godine.

Komentari