Varaždinski obrtnički portal Ivane Ipše nezaobilazno mjesto poduzetnika i obrtnika

Objavljeno: 02.05.2015. 18:29

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:18

Foto: Arhiva eVarazdin.hr

Varaždinski obtnički portal mjesto je gdje poduzetnici i obrtnici mogu predstaviti sebe i svoje usluge uz dobru marketinšku promidžbu. Za sve to zaslužna je Varaždinka Ivana Ipša, majka blizanaca Jana i Frana, izrazito uporna i sposobna žena.

Ivana Ipša radila je kao komercijalistica kad se naprasno suočila s činjenicom da je po povratku s porodiljnog neće dočekati radno mjesto. Blizance Jana i Frana rodila je 2009. godine.  

- Na HZZ-u je bilo prijavljeno više od 360 tisuća osoba, ali ja sam čvrsto odlučila da ne želim biti među njima. Još prije dolaska na svijet mojih blizanaca razmišljala sam o svakojakim poslovnim idejama, kroz moju glavu prošlo ih je na stotine, ali V.O.P je bio ona prava – priča Ivana ekonomistica marketinškog usmjerenja.

Obrtnici i mali poduzetnici bili su dosta loše internetski zastupljeni te je odlučila izraditi i pokrenuti Varaždinski obrtničko poduzetnički portal (VOP portal) na kojem bi obrtnici i poduzetnici imali priliku predstaviti sebe i svoje tvrtke nacionalnim i međunarodnim tržištima.

- Posao sam pokrenula doslovno iz ničega. Prije 6 godina o izradi web stranica nisam znala apsolutno ništa i nisam imala novaca da nekom platim izradu portala pa sam ga izradila sama. Zahvaljujući internetu i stranim online školama i edukacijama, učila sam web dizajn online kad su mi se djeca igrala pod nogama. Da bi ste napravili svoju prvu web stranicu, učeći online, potrebna Vam je ogromna upornost, ali niti briga oko djece niti kronični nedostatak vremena nisu me pokolebali - istaknula je Ivana.  

Nakon godine dana istraživanja tržišta krajem 2012. pokrenula je tvrtku V.o.p. promidžba i usluge i V.o.p. portal, obilazila obrtnike i poduzetnike te im nudila šestomjesečni besplatni period oglašavanja na portalu.  

- Da bi izrađivali web stranice morate znati i grafički dizajnirati, tako da ukoliko se uhvatite u koštac s jednim, jednostavno morate svladati i taj drugi dio. S toga je uloženi trud urodio duplim benefitom, sama sam izradila Vop-ov vizualni identitet i prve posjetnice i plakate, a objavljivanjem portala na globalnom mediju zvanom Internet samo je nebo granica – kaže Ipša.   

Da je njena ideja odlična, ali i isplativa, pokazale su reakcije obrtnika i poduzetnika koje su bile od samog starta jako pozitivne. 

Cijeli članak pročitajte u novom broju mjesečnika 30 dana.

 

Komentari