Balet zagrebačkog HNK-a gostuje u Varaždinu s baletom "Giselle"

Piše: eVaraždin.hr

Objavljeno: 21.02.2014. 19:54

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 08:27

Foto: Ines Novković

U subotu, 1. ožujka u 20 sati na Velikoj sceni HNK u Varaždinu nastupit ?e Balet HNK Zagreb, s izvedbom baleta "Giselle", slavnoga djela francuskoga skladatelja Adolphea Adama.

Klasi?no baletno djelo "Giselle" od svoje praizvedbe 1841. godine u Parizu doživjelo je mnoge koreografske preobrazbe, a najdulje se zadržalo na repertoaru u rukopisu koreografskog klasika Mariusa Petipaa. Trajno izazovan plesa?ima i privla?an publici, ovaj se balet zadržao više od sto i sedamdeset godina u standardnim repertoarima svih velikih baletnih ku?a.

Romanti?na pri?a Theophila Gautiera i glazba Adolphea Adama zahtijevaju visoku razinu plesnoga umije?a, vrhunsku tehniku i sposobnost dramatskog oblikovanja likova, što je zagreba?ki Balet mogao pružiti još 1897. godine, upravo 21. sije?nja, na prvoj hrvatskoj izvedbi "Giselle".

Ova predstava, koju Balet HNK iz Zagreba predstavlja posjetiteljima HNK u Varaždinu, u koreografiji Iraide Lukašove, prema Jeanu Coralliju i Julesu Perrotu, u redakciji Mariusa Petipaa, u scenografiji Dinke Jeri?evi? i kostimografiji Karla Klemen?i?a, premijerno je izvedena 21. sije?nja, a Varaždin ?e je doživjeti u subotu, 1.ožujka u 20 sati.

U glavnim ulogama u Giselle 1. ožujka u HNK Varaždin nastupaju:
Giselle - Pavla Mikolav?i?
Grof Albrecht - Azamat Nabiullin
Hilarion - Daniil Yastrebov
Myrtha - Natalia Horsnell
Selja?ki pas de deux - Mai Kageyama, Robert Bruist

- HNK Zagreb kao centralna nacionalna ku?a u Hrvatskoj nastoji ovim gostovanjima uspostaviti suradnju sa svim kazalištima u Hrvatskoj gdje nema baleta. Stoga s uzbudjenjem o?ekujemo prvo prikazivanje bijeloga baleta HNK iz Zagreba na Velikoj sceni HNK u Varaždinu - isti?u iz HNK Varaždin.

Cijena ulaznice za parter i sjedala u ložama je 70 kuna, balkon 50 kuna.

Ulaznice možete rezervirati na blagajni kazališta radnim danom od 10 - 12 sati i od 18 - 19:30 sati, subotom od 10-12.

Komentari