Dolanov prvijenac „Ubio sam majku“ večeras u Kinu Galerija

Piše: J.N./eVz

Objavljeno: 04.10.2014. 11:26

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:19

Kino Galerija ovaj vikend prikazuje ponajbolje filmove Zagrebačkog filmskog festivala...

U subotu, 4.. listopada, na velikom platnu Kina Galerija bit će prikazan višestruko nagrađivani film Xaviera Dolana „Ubio sam majku“.

Ovaj “zapanjujući poluautobiografski filmski tour de force” (Screen Daily) o odrastanju, obitelji, seksu i prijateljstvu izložen je kroz priču o turbulentnom odnosu majke i sina. Glavni junak, 17-godišnji Hubert Minel (Xavier Dolan) prezire svoju majku Chantale (Anne Dorval), ne podnosi njene zastarjele pulovere, kičaste ukrase i odurne mrvice koje joj zapinju na rubovima usana dok glasno žvače kruh.

Ispod tih površinskih iritacija leže i one dublje - mehanizmi krivnje i manipulacije koje je Chantal oduvijek tako rado koristila. Dok s jedne strane proživljava tipične adolescentske trenutke - prijateljska, umjetnička i seksualna iskustva koja izmjenjuje u dugim razgovorima sa svojim dečkom Antoninom (François Arnaud), Hubert je zbunjen mržnjom prema ženi s kojom je nekad bio vrlo blizak, a ta mržnja nikako da poprimi neki konačni, definitivni oblik...

Odvažni prvijenac 20-godišnjeg scenarista, producenta, glumca i redatelja, Xaviera Dolana, osvojio je čak tri nagrade na festivalu u Cannesu među kojima i nagradu REGARDS JEUNE za najbolji debitantski film, a nakon Cannesa brojne uspjehe bilježio je i na priznatim svjetskim festivalima kao što su Rejkjavik IFF, Bangkok IFF, Vancouver IFF, Palm Springs FF. Bio je kanadski konkurent u utrci za Oscara za najbolji film na stranom jeziku 2010., a sa sedmog izdanja Zagreb Film Festivala otišao je nagrađen Zlatnim kolicima za najbolji film.

Projekcija počinje u 19 sati, a cijena ulaznice je 10 kuna.