Vodeći karikaturisti o tome kuda ide hrvatska karikatura

Piše: eVz/Dnevno.hr

Objavljeno: 04.01.2012. 17:22

Zadnja izmjena: 08.12.2015. 08:12

Foto: Stiv Cinik / Dnevno.hr

Karikatura je autentični domaći proizvod, poput filigrana, ručnog rada, dakle stari zanat. Međutim, danas je sve uvoz iz Kine – rekao je Srećko Puntarić za Dnevno.hr

Da će novine danas radije objaviti kakvu reklamu negoli karikaturu, ogorčeno je nedavno na svojoj izložbi zaključio karikaturist Ivan Šarić.

Time je ujedno i najbolje opisao aktualno stanje kao i budućnost hrvatske karikature.

Kako kaže naš renomirani karikaturist Oto Reisinger - karikatura je disciplina koja je gotovo iščezla.

Na pitanje kakva joj je sudbina, on odgovara: „Bojim se nikakva“!

- Začuđen sam što me uopće išta pitate o tome, da vas to zanima. Čujte, od festivala se ne živi, mladi nemaju gdje objavljivati svoje radove. Teško da netko može biti profesionalac. To su tek rijetki poput Stiva Cinika i Felixa – zabrinut je Reisinger kojega su novinari prekinuli u crtkaranju.

- Evo, baš nešto radim, crtam jednu prigodnu čestitku. Ali ne za komercijalne svrhe, već za prijatelja. A čujte, nečim se moram malo baviti, da ne zahirim – u šali dodaje Oto.

Ogorčen je dnevnim novinama koje, kako kaže, ignoriraju karikaturu dok istovremeno sadrže čak 50 posto reklama.


Više na: Dnevno.hr

Komentari