„Kameleonski“ plakat varaždinskog dizajnera oduševio Europu

Objavljeno: 31.07.2012. 14:30

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 09:16

Koncept vizualnog identiteta HNK plakata (podložnog vizualnim promjenama pod utjecajem UV svjetlosti) ?iji je autor mladi, višestruko nagra?ivani varaždinski dizajner Tomislav Šestak, osvojio je prvu nagradu u kategoriji vanjskog oglašavanja na me?unarodnom festivalu kreativnih komunikacija "Magdalena" u Mariboru.

Kao ideja, poslužila mu je ?injenica da su Hrvatsko narodno kazalište u Varaždinu i Klub Rogoz dio iste zgrade i koriste isti oglasni prostor.

- Da bi se naglasilo dijeljenje zajedni?kog radnog i reklamnog prostora stvoren je koncept plakata u plakatu. Plakati se tokom dana ponašaju poput klasi?nih kazališnih plakata, a no?u promi?u koncerte, tulume i radionice – isti?e Šestak, koji priprema magisterij dizajna u Zagrebu nakon završene Akademije u Splitu.

Dodajmo i to da je sama promjena iz dnevnog u no?no stanje mogu?a postavljanjem spomenutih plakata unutar City light kioska, te intervencijama na stražnjoj strani plakata.

Kako neslužbeno doznajemo, osebujni plakat autor je ponudio HNK Varaždin, ali mu dosad nije odgovoreno na poslani mail.

Komentari