Skulptura Majke hraniteljice, postavljena prošle godine u Varaždinu, Lupinu je poslužila za tematski zaokret veći nego što je očekivao.
Motivi majčinske ljubavi, prikazani skulpturama Majka hraniteljica, Madona i dijete, Žena maslina, kao i drugima – Lupina su, barem načas, vratili sakralnim motivima, od kojih su najopoznatijih dosad bili tzv. “Lupinovi križevi”.
Lupino je sada otišao i korak dalje, te će se po prvi put publici predstaviti motivom Posljednje večere, s kojim je započeo isprva na manjim platnima, sve dok ovih dana nije završio sliku monumentalnih dimezija 170×100.
Umjetnički kritičar Andrija Seifried na jednoj od Lupinovih posljednjih izložbi rekao je:
- Sve to Lupino sublimira na jedan način posebnog doživljaja, koji je duboko proživljen i promišljen. Simplificiran u izričaju "ruku i tijela", Majke i djeteta, ostavlja nas bez daha neiscrpnošću proživljenog i kreativnog. Mi kao prolazi "promatrači" ostajemo istinski zatečeni.
Komentari