modni brend ''buryen''

18- godišnji Filip Mihalić iz Kneginca izgradio modni brend - ovakvu odjeću ne proizvodi nitko u Europi

Piše: Mateja Rak

Objavljeno: 16.08.2017. 20:05

Zadnja izmjena: 16.08.2017. 21:09

Foto: Luka Šalamun/ buryen.com

Filip Mihalić iz Gornjeg Kneginca maturant je Privatne gimnazije u Varaždinu i po izgledu se ni po čemu ne razlikuje od svojih vršnjaka. Ono što se skriva ispod površine ipak je malo drugačije. I dok njegovi vršnjaci većinom razmišljaju o provodima, Filip nema vremena za takve stvari jer se već s 18 godina ozbiljno uhvatio biznisa i otvorio svoju tvrtku. 

Naime, Filip je sam izgradio novi hrvatski modni brend prestižne kvalitete - BURYEN. Odjeća tog brenda zanimljiva je po tome što je proizvedena od 100 % pamuka koji se zbog primjenjene nanotehnologije ne može namočiti. Dakle, sva tekućina pada pod drugačijim kutem i u trenutku pada klizne niz odjeću, a ona sama ostaje potpuno suha. Inače, Filip je također zastupnik za proizvodnju tekstila s već spomenutnom nanotehnologijom pošto se to još ne proizvodi nigdje u Europi. 

Odakle ideja?

Iako ga modna industrija nikad nije zanimala, Filip je počeo istraživati nanotehnologju kada je vidio stolnjak koji ne propušta vodu i tada je sve krenulo. Ozbiljno istraživanje na internetu i prikupljanje informacija dovelo ga je do čovjeka koji u Kini ima patent za proizvodnju tekstila upotrebljavajući nanotehnologiju.

- Bio sam u Kini dva puta. Prvi puta prije godinu i pol i sada prije pola godine, dogovorili smo suradnju s njima i nadamo se da će ljudi prepoznati kvalitetu mog branda.- rekao je Filip

Osim odjeće koja se proizvodi u Kini i Engleskoj za koju Filip kaže kako je prvenstveno bazirana na kvaliteti, a ne na kvantiteti, u njegovom brandu još možete naći kožne novčanike, narukvice ili torbicu za mobitele. 

Ne misli stati na tome...

Što se daljnih planova tiče, Filip ima ideje koje tek planira realizirati. 

- Imamo u planu novi dizajn odjeće i drugih stvari koje prodajemo. Radimo s dizajnerima, a cilj je da nekog od njih zaposlimo u firmi pa da stvari brže idu. - govori nam Filip.

Prema njegovim riječima, ovakva tehnologija ima veliku perspektivu jer se primjerice može primjenjivati na kuharskim odjelima, ali napominje kako je to za sada još uvijek sve ideja. 

- Neka stvari idu polako, za sada je dobro i vidjet ćemo kako će biti. Web shop ide dobro i drago mi je vidjeti da ljudi su i ljudi iz inozemstva prepoznali kvalitetu, ali i značaj ovako proizvedene odjeće. - za kraj je rekao Filip. 

 

 

 

 

Komentari