Twitter i Google+ imaju sve veći utjecaj na vaš posao i promociju?

Objavljeno: 24.08.2014. 12:37

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:19

Foto: Ilustracija/www.verticalresponse.com

Twitter je nakon Facebooka jedna od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu koja bilježi stalni rast korisnika. Do prije nekoliko godina radio se smatrao najbržim medijem, no danas je Twitter preuzeo tu ulogu, jer se upravo kroz “tvitove” najbrže šire vijesti koje globalno postaju viralne i na najbrži način dolaze do korisnika. Svi najznačajniji događaji posljednjih godina i vijesti (Breaking News) u svijetu, na svoj su put krenule upravo kroz Twitter.

Malo statistike: Prema neslužbenim podacima broj Twitter korisnika u Hrvatskoj je više od 52 tisuće, dok je broj korisnika u svijetu 550 milijuna, odnosno preko 270 milijuna aktivnih mjesečnih korisnika. Dnevno se u svijetu pošalje 500 milijuna tvitova, a 78% aktivnih korisnika koristi mobilni Twitter. Od ukupnog broja otvorenih profila, 77% ih se nalazi izvan SAD-a.

Twitter je ograničen na 140 znakova, a upravo tu dolazi do izražaja kreativnost “tviteraša” koji s malo teksta mogu reći mnogo. Pri tome uveliko pomažu popularni hashtagovi (#). Posljednjih nekoliko mjeseci bilježi se i porast Twittera korisnika u Hrvatskoj, a koji se može zahvaliti tvitovima HŽ-a (#hzslogan) i Vlade (#nedamise).

Twitter vam može pomoći i u povećanju prodaje, jer kroz informacije koje o vašem proizvodu nudite putem Twittera, širite bazu korisnika i potencijalnih kupaca, koji će vas nagraditi svojom lojalnošću.

Prednosti:

- kratke i suvisle tekstualne poruke

- brzina protoka informacija

- mobilno korištenje (uvijek pri ruci)

- dobra platforma za promociju brandova

- dobar PR alat

Ciljevi:

- iskoristiti sav marketinški potencijal branda

- stvoriti i povećavati bazu kvalitetnih “followera”

- povećati doseg i utjecaj branda

- stvoriti dobar odnos i povjerenje vaših kupaca / klijenata

- ostvariti dobar odnos sa bloggerima i medijima

- stvoriti svjesnost o brandu

Zaključak:

Twitter ima izuzetno veliku moć. Ako niste počeli koristiti Twitter, učinite to što prije. Iskoristite marketinški potencijal i proširite vašu priču, kako biste izgradili bazu lojalnih kupaca / klijenata.

Google+ je po broju registriranih korisnika (1 milijarda) druga najjača društvena mreža na svijetu, pokrenuta od strane najpopularnije internet tražilice Google s preko 350 milijuna aktivnih mjesečnih korisnika. Google+ ima veliku prednost, jer je usko povezan sa svim ostalim uslugama koje pruža Google (Google Docs, Google Translate, Gmail, Google Drive...) i da bi bilo još jednostavnije sve se te usluga nalaze na jednom mjestu.

Još jedna od prednosti Google+ je to što je Google vlasnik najpopularnijeg video servisa YouTube.

Kad se uzmu u obzir sve te činjenice, Google+ je izuzetno moćna društvena mreža koja na jednom mjestu nudi sve što vam je potrebno, naravno ako aktivno koristite društvene mreže.

Zašto koristiti Google+ u poslovne svrhe?

Odgovor je jednostavan, zato što mu je vlasnik Google, tako da kroz Google+ aktivnosti povećavate vašu prisutnost na najznačajnijoj, najpopularnijoj i najvećoj internet tražilici na svijetu. U startu dobivate veće šanse za bolje predstavljanje vašeg branda na Google-u, jer kroz opis vašeg proizvoda, koje usluge nudite, savjete i ono što je najbitnije, sadržaj koji stvarate, u konačnici dobivate bolje pozicioniranje kroz Google.

Prednosti:

- sastavni dio Google-a

- bilježi brzi rast korisnika

- utjecaj i značajno raste iz dana u dan

- utječe na rangiranje vašeg branda/tvrtke u rezultatima tražilice

Ciljevi:

- bolje pozicioniranje vašeg branda kroz Google

- jačanje svjesnosti o vašem proizvodu

- povećanje baze vaših “followera”

Zaključak:

Google+ dobiva sve veći značaj i bilježi konstantni rast. Upravo je Google+ najbrže rastuća društvena mreža koja je brže od Facebooka i Twittera stigla do prvih 100 milijuna korisnika. Sada je pravo vrijeme da se aktivirate kroz još jednu jaku društvenu mrežu.

Komentari