Zimo Digital: Facebook u službi promocije

Objavljeno: 10.08.2014. 15:15

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:19

Foto: Facebook

Nastavljam se na svoj prošli tekst koji možete pro?itati na ovom linku. Tako danas nastavljamo s online oglašavanjem i ukratko ?emo pro?i kroz Facebook i Facebook oglašavanje.

Znam, Facebooka vam je vjerojatno ve? navrh glave ali više od 1.500.000 njegovih korisnika u Hrvatskoj i više od milijardu korisnika u svijetu nije za zanemariti jer ovisno o proizvodu ili usluzi koju nudite dio njih su sigurno vaši potencijalni kupci.

Facebook je jako dobar kanal u kojem se možete predstaviti ciljanoj publici. Nakon što ste otvorili svoju fan stranicu, dobro sro?ili tekst o tvrtki, proizvodu ili usluzi, postavili dobru naslovnu i cover sliku spremni ste za objavljivanje prvih sadržaja. Što se ti?e objavljivanja sadržaja, sami morate vidjeti što vašim fanovima odgovara i kakve informacije traže.

Bitno je da objavljujete mnogo svog sadržaja koji se ti?e vaše tvrtke, proizvoda, poslovanja, usluge i sli?no. Ovdje dolazimo i do Facebook oglašavanje jer je jedna od opcija oglašavanja promoviranje objava koje ste postavili na svoju fan stranicu.

Facebook nudi 9 razli?itih vrsta oglasa (slika 1), ali ukratko ?emo pro?i kroz prva tri koja se i najviše koriste.

Prva opcija je promoviranje objave koju ste postavili na vašoj fan stranici. Stvar funkcionira vrlo jednostavno. U su?elju klikom odaberete koju objavu želite staviti u promociju, Facebook sam povu?e sliku i tekst iz objave, odredite target i budžet te ste spremni za plasiranje svoje prve promo objave.

Oglas se pojavljuje u news feedu, u desnom sidebaru i na mobilnim verzijama Facebooka, a klik vodi direktno na tu promoviranu objavu.

Druga opcija je oglas za Like fan stranice. Ozna?ite stranicu koju želite promovirati, postavite sliku, ako želite upišete dodatni tekst, odredite target i budžet i to je to. Za razliku od prethodne opcije u ovoj opciji pozivate targetirane korisnike da lajkaju vašu fan stranicu i klik vodi direktno na vašu fan stranicu. Taj se oglas tako?er prikazuje u news feedu, u desnom sidebaru i na mobilnim verzijama Facebooka.

I tre?a opcija je kreiranje oglasa koji vodi na vašu web stranicu. Kao i kod prethodnih opcija postavljanje parametara ide istim principom. U su?elju postavite parametre, postavite sliku, naslov oglasa i kratki tekst, odredite target i budžet. Takav oglas se tako?er pojavljuje u news feedu, u desnom sidebaru i na mobilnim verzijama Facebooka. Ne morate nužno pustiti sve oglase na news feed, desni sidebar i mobilne ure?aje, to je dano na izbor i možete ru?no ugasiti bilo koju opciju prikazivanja za pojedini oglas.

Sve opcije oglasa nakon kreiranje Facebook provjerava te na mail dobivate obavijest jesu li oglasi aktivirani. Ako dobijete negativan odgovor, u mailu ?e biti naveden i razlog zašto oglasi ne mogu biti aktivirani.

Facebook ima neka pravila oko kreiranja i postavljanja oglasa pa toplo preporu?am da to prou?ite prije nego se samostalno upustite u kreiranje prvih kampanja.

Goran Mudri
[email protected]

095/908-18-04

Komentari