Zimo Digital: Kvalitetno izrađena web stranica najbolji je prodajni alat

Objavljeno: 27.09.2014. 20:03

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:19

Foto: ilustracija

Živimo u svijetu gdje se sve više kupuje i prodaje putem weba, a sve manje u fizičkim trgovinama, koje služe više kao "alat" za promociju proizvoda koje je moguće fizički osjetiti.

Web trgovine diljem svijeta bilježe sve veće prihode, a tvrtke koje se bave prodajom usluga ulažu sve više truda kako bi njihove stranice privukle čim više novih klijenata ili kupaca. Sama po sebi, web stranica ne prodaje, pa tako morate uložiti znanja, truda i volje da ona postane vaš prodajni alat.

Iako to nije toliko teško, većinom iziskuje puno vremena, što se na kraju sve vrati, naravno ukoliko ste dovoljno ustrajni i marljivi po pitanju ažuriranja vaše stranice. Više nije nikakva novost da sadržajni (content) marketing ima sve veći utjecaj u svijetu, pa tako neke kompanije samo na njemu dobivaju između 10-50 upita mjesečno za neki posao od kojih se nekolicina njih realizira. Sve to ostvareno je praktički bez ijednog telefonskog poziva.

Možda zvuči nestvarno, no činjenica je da dobra web stranica prodaje, a o tome smo već pisali u našim kolumnama, nekoliko puta. Ulaganje u stranicu ulaganje je u marketing i to treba shvatiti na taj način. Jedan komentar na vašem postu može dovesti dugoročnog klijenta iz neke nam udaljene zemlje s dubokim džepovima za kojeg ćete raditi nekoliko godina. Treba paziti i na najmanje stvari, pratiti tko piše i što, i naravno jasno istaknuti čime se bavite.

Blog je najjači prodajni alat vaše stranice. Pišite o problemima s kojima ste se susreli i kako ste ih rješili. Nitko vas neće pokrasti s idejama, ali svi vole pročitati neki kvalitetan savjet.

Na kraju, postoje mnogobrojni članci o tome kako postaviti dobar SEO za vaš blog, kako izraditi stranicu koja prodaje, kako postaviti gumbe i što napisati na njima, plus još stotine sitnica koje možete testirati. Najgore je napraviti stranicu i ostaviti ju tako u nadi da će netko naići na nju i kupiti nešto od vas. Zato, uložite vrijeme u vašu stranicu, sadržaj i vaši će klijenti malo po malo dolaziti.

Komentari