Zimo Digital: Zašto je danas važno imati predbilježbe na newsletter?

Piše: Saša Fišter

Objavljeno: 07.09.2014. 09:49

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:19

Foto: Ilustracija

Dok neki govore kako je newsletter mrtav, drugi ga hvale više nego ikad. Email je s nama već dugo i izgleda kako će još dugo ostati. Većini ljudi to je glavni alat za komunikaciju s klijentima, suradnicima, poslovnim partnerima i drugim zaposlenicima, stoga i ne čudi da email neće tako brzo nestati.

 Zadnjih nekoliko godina newsletter se vraća u velikom stilu, a razlog tome je što smo zatrpani svakavim informacijama tijekom dana i jedino vrijeme kada možemo u miru pogledati što se zbivalo tijekom dana jesu večernji sati. Iz tog razloga, ljudi sve više ostavljalju svoj email na stranicama kako bi ostali u toku s novostima, i pročitali sažetak onda kada to njima odgovara.

Čime god da se bavili, postoji način kako vašu tematiku učiniti zanimljivijom, kako ljudima dati korisne informacije. Primjerice, bavite li se prodajom cvijeća, vjerojatno ćete raditi na content marketingu ( o kojem smo već pisali) te ćete te teme slati ljudima na mail, a tu naravno morate pružiti kvalitetne i korisne informacije, jer se u protivnom nitko neće predbilježiti na vaš newsletter.

S druge strane, newsletteri su postali kanal za prvilačenje novih kupaca, pretvaranja posjetitelja u kupce i naravno prodaju onoga čime se bavite. Granica gotovo da nema, no važno je biti zabavan, kreativan, i prije svega koristan.

Drugi faktor je “nagovoriti” ljude da se predbilježe na vaš newsletter, ujedno i teži dio cijele priče. Ako korisnik dođe na vašu stranicu, morate mu jasno naznačiti da se može besplatno (vrlo važna riječ i ne koristiti “preptlatite se”) prijaviti na vaš newsletter kako bi dobivali još korisnih savjeta. To možete učiniti tako da na kraju svakog članka ostavite formu za upis emaila, ili da se korisniku pojavi popup prozor, no budite oprezni kod ovog koraka.

Jedan od odličnih alata koji će vam itekako poslužiti jest Mailchimp koji omogućuje besplatno korištenje do određenih broja predbilježnika odnosno poslanih mailova, no za vaše malo poduzeće ovo će vam biti više nego dovoljno.

Postoje brojni postovi na webu koji govore o email marketingu, s toga probajte googleati i naučite kako se koristiti ovom metodom marketinga. Ne zaboravite, email je vrlo važan alat za današnju komunikaciju i isplati se uložiti nešto vremana u njega!

Komentari