Zimo Digital: Zašto pisati korporativni blog?

Objavljeno: 11.10.2014. 19:15

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:19

Ve? sam se u jednom prijašnjem tekstu osvrnuo na blog i sadržaj (content), a u ovom tekstu ?u vam dati nekoliko razloga zašto trebate po?eti pisati korporativni blog.

Za po?etak morate imati web stranicu koja opisuje vašu tvrtku, proizvod ili uslugu. Ve? u po?etku izrade web stranice predvidite opciju za blog i time ste riješili svoj problem.

Sigurno se pitate o ?emu pisati. Pišite o stvarima koje izlaze iz vaše tvrtke. Bilo da su to proizvodi ili usluge siguran sam da možete nešto napisati, a pogotovo iz razloga jer dobro poznajete materiju o kojoj treba pisati. Npr. ako se bavite proizvodnjom namještaja pišite o novitetima, dizajnu, novoj tehnologiji koju koristite, korisnim savjetima kako riješiti neki problem u dizajnu interijera, trikovima oko namještanja interijera, trikovima oko održavanja namještaja i sli?no. Idealno je ako možete opisati neki problem koji se konkretno kod vas javio i tada u blog postu dajete rješenje i savjet. Ljudi jednostavno vole "How to" teme.

Svi smo ve? zapeli s ne?im što se u tom trenutku ?ini nerješivo i tada slijedi potraga za rješenjem. Rješenje obi?no zna Google tražilica, a korisnici konstantno Googlaju u potrazi za raznim riješenim i idejama pa ?e tako s vremenom do?i i do vaših blog postova.

Princip je vrlo jednostavan, što više pišete to vas više Google voli (rangira) i ve?a je mogu?nost da korisnik do?e baš na vašu web stranicu. S dobro posloženom web stranicom korisnika ?ete zadržati na web stranici i motivirati ga da pro?ita još koji blog post ili pogleda vašu ponudu. Dodatno ?ete profitirati ako sve blog postove redovito postavljate na svojim kanalima društvenih mreža jer tako dopirete do još ve?eg broja korisnika, a da bi i korisnici mogli lajkati ili podijeliti vaš sadržaj direktno s vaše web stranice savjetujem da ugradite set ikona društvenih mreža odmah ispod teksta.

Naravno nije na odmet da ih i na kraju blog posta pozovete na neku akciju npr. dodajte:  - "Ako vam se ?lanak svi?a podijelite ga sa svojim prijateljima."

Kada na kraju podvu?emo crtu blog je odli?na stvar jer:

- pomaže pozicioniranju vaše tvrtke na internetu

- dovodi nove klijente i followere

- to je mjesto na kojem pokazujete svoje znanje

- jedan je od kanala komunikacije s vašim klijetima

- savršen je spoj s društvenim mrežama

Komentari