galko slavi 25 godina poslovanja

Iva Breški i miss Hrvatske zasjale za Galko - eVaraždin u Mimari započeo produkciju serije spotova

Objavljeno: 07.02.2018. 19:32

Zadnja izmjena: 07.02.2018. 22:56

Foto: Luka Šalamun / Viktor Hranić

Produkcija eVaraždina danas je u muzeju Mimara u Zagrebu započela sa snimanjem serije spotova za regionalno prepoznatljivi domaći brend torba i kožne galanterije Galko iz Malog Bukovca, koji ove godine slavi 25 godina poslovanja. 

Ovu značajnu obljetnicu Galko će obilježiti eventom na istoj lokaciji, a cjelogodišnja proslava započela je snimanjem kolekcije jesen/zima za sezonu 2018./2019. Za kampanju su angažirali aktualnu miss Hrvatske Teu Mlinarić te bivšu miss Varaždinske županije Ivu Breški kojoj od izbora 2016. ne nedostaje angažmana. 

„Novu kolekciju karakterizirat će torbe jednostavnih ravnih linija u tipičnom tamije zimskom koloritu crne, smeđe, plave i bordo boje, no nagodinu će sve ljubiteljice torbi dočekati i jedna novost, a to je nijansa ljubičaste boje koja će osvježiti kolekciju. Galko tim na čelu sa dizajnericom Katicom Čukec najviše je zaslužan za predivne modele koji će odgovarati svakom stilu“, opisala je novu kolekciju Melanija Struški, voditeljica Galkova marketniga.

Galko torbe nose sve generacije: „Osim modnog stila, popularni će biti i sportsko-ženstveni stil koji će definirati ruksaci nosivi na klasičan način, dakle na leđima, ali i kao torba na ramenu. Karakteristika kolekcije je i nosivost uz svaki odjevni stil.“

Na produkciji spotova ovog nacionalnog brenda angažirani su Ines Leskovar, stručna suradnica za prodaju eVaraždina, grafički urednik, fotograf i snimatelj eVaraždina Luka Šalamun, te fotograf i snimatelj eVaraždina Viktor Hranić. Za današnji make up bilo je zaduženo Učilište Profokus; za odjeću Modiana, a frizure koje možete vidjeti djelo su studija Marcela u Importane Galeriji.

- Nakon prošlogodišnjeg uspjeha eTV-a, glazbenog spota Matije Boršćaka i drugih spotova koje smo producirali, raduje nas što 2018. godinu otvaramo suradnjom s tako značajnim brendom kao što je Galko, koji je prepoznao potencijal našeg kreativnog tima. Produkcija video sadržaja iznimno je važan segment našeg poslovanja u koji permanentno ulažemo u svakom smislu, a trenutno ne znamo veselimo li se više kreativnom procesu koji predstoji ili konačnim proizvodima – riječi su kojima je suradnju komentirao glavni urednik eVaraždina Alen Matušin.

Komentari