"konkurencija je sve veća"

POINT VISIBLE Sve je počelo kao hobi koji se pretvorio u uspješnu agenciju

Nakon što smo vam nedavno predstavili vlasnike uspješne Pixel Industry firme, odlučili smo vas upoznati s još jednom agencijom iz svijeta tehnologije, a riječ je o Point Visible. Zato smo razgovarali sa suvlasnikom agencije Senkom Đurasom kako bismo vas čim bolje približili s onim što oni rade.
Objavljeno: 15.11.2018. 19:00

Zadnja izmjena: 15.11.2018. 20:00

Foto: Dario Jurčević

Nakon što smo vam nedavno predstavili vlasnike uspješne Pixel Industry firme, odlučili smo vas upoznati s još jednom agencijom iz svijeta tehnologije, a riječ je o Point Visible. Zato smo razgovarali sa suvlasnikom agencije Senkom Đurasom kako bismo vas čim bolje približili s onim što oni rade.

Point Visible je jedna mala digitalna agencija koja se sastoji od 9 članova. Osnovani su 2014. godine, a cijela priča je krenula iz "freelancanja", odnosno hobija iz čega se cijela stvar razvila u uspješnu agenciju.

Đuras nam objašnjava kako oni rade cijelu lepezu usluga iz digitalnog marketinga, ali su najviše fokusirani na content marketing i storytelling. Kako biste što bolje razumijeli što oni rade, Đuras nam je ukratko objasnio:

 - Mi "brandovima" pokušavamo pomoći da dođu do svoje ciljane publike na način da ih humaniziramo. Analiziramo ciljanu publiku, primjećujemo što njih muči, koji su njihovi emocionlani pokretači. Takve pokretače pokušavamo uklopiti u našu poruku jer znamo da to potiče ljude da zapravo obrate pažnju na ono što mi govorimo. Mi pokušavamo kroz storytelling nedirektno reći kupite naš proizvod - objašnjava nam Đuras.

Kada je riječ o samoj tehnici rada i pristupa tom poslu, suvlasnik Point Visible-a kaže kako se radi uz pomoć digitalnih kanala, tipa internet ili televizija, gdje se pokušava pomoći ljudima s idejom koju žele prezentirati svojoj publici. 

"U krizi informacija teško se istaknuti"

- Jako je teško danas u globalnoj ekonomiji doći pred prave ljude. Koliko god nam je globalna ekonomija pomogla da lakše dođemo do tržišta, jednako toliko nam je i odmogla zbog toga jer je konkurencija sve veća. Danas u toj krizi informacija teško se istaknuti, čak i ako imate savršen proizvod koji će vaši potencijalni klijenti prepoznati - govori nam Đuras te nastavlja: 

- U digitalnom svijetu postoji problem povjerenja. Tu mi nastupamo, pomažemo brandovima da se humaniziraju, kako bi ljudi stekli povjerenje. Digitalni marketing je oblik prilagođen digitalnom tržištu i globalnoj ekonomiji te koristi alate i sredstva koja su nastala kroz digitalno društvo kako bi se brandovi, proizvodi ili usluge približile publici, odnosno mi ljudima predstavljamo rješenja koja brandovi nude - objašnjava Đuras.

Prema riječima Đurasa, agencija trenutno radi na kontroliranom rastu, ali ne samo zbog rasta, nego da brojem ljudi koje zapošljavaju raste i sama kvaliteta njihove usluge, a za to treba vrijeme.

- Mi ovdje u Varaždinu možda još nemamo kadra koji je školovan za marketing, za ono što mi radimo, tak da mi sav kadar koji nam dođe s FOI-ja ili bilo kojih drugih fakulteta moramo prvo educirati. Svaki zaposlenik kod nas dobije mentora koji s njim radi po 3 mjeseca i koji direktno prati kako se razvija.

Komentari