došla i policija

VIDEO: BIJES PUTNIKA AP-a: ''Platili smo karte i rezervirali mjesta, a onda se smrzavali na kolodvoru u Grazu"

Piše: Mateja Rak

Objavljeno: 18.12.2017. 13:58

Zadnja izmjena: 18.12.2017. 16:21

Danas ujutro javio nam se čitatelj i s nama podijelio slike i video situacije koja se jučer dogodila na glavnom autobusnom kolodvoru u Grazu kada su putnici čekali autobus na liniji Beč-Graz-Varaždin-Zagreb prijevoznika AP Varaždin.

Oglasili se iz AP-a u vezi jučerašnjeg incidenta u Grazu, evo što kažu

Kako nam putnik prepričava, na stanici je čekalo 20ak putnika – s kupljenim kartama i rezervacijama mjesta, a u autobusu je bilo slobodno samo pet mjesta. Nakon toga, kako nam govori, putnici koje nije čekalo rezervirano mjesto odlučili su spriječiti autobus da krene iz Graza, a sve je kulminiralo i dolaskom policije.

Prema riječima navedenog putnika, rezervacija za mjesto u autobusu na navedenoj liniji iz smjera Graza se isključivo može izvršiti preko gospođe Milene Lovrić koje nije bilo na kolodvoru, a došla je tek naknadno nakon mnogobrojnih poziva putnika i nakon što je, kako kaže, jedna putnica koja nije uspjela dobiti svoje kupljeno mjesto u autobusu, stala na ulaz autobusa i time spriječila autobus da krene.

- Nakon gotovo sat vremena rasprave, došla je i policija, a gospođa Lovrić je neprimjetno otišla s kolodvora – iako je upravo ona jedina osoba koja organizira rezervacije za ovu liniju - govori nam putnik i objašnjava kako se rezervacija karte izvrši tako da nazovete  Lovrić koja kaže da vas je stavila na popis – no vi, kao kupac, nemate nikakvu potvrdu rezervacije.

Kako je nezadovoljni putnik poručio za kraj, vozači su u cijeloj situaciji ostali pribrani i pristojni iako bi se kako kaže, svatko prvo okomio na njih.

- U videu se jasno vidi kako je gospođa Lovrić jako neupućena i nije znala odgovoriti putnicima na osnovna pitanja u vezi rezervacija iako je ona odgovorna osoba za to - za kraj nam je rekao čitatelj i dodaje kako ljudi koji za kruh zarađuju u stranoj zemlji i daleko od svojih obitelji ne bi trebali biti dodatno kažnjeni neodgovornošću prijevoznika.

Kontaktirali smo tijekom dana i direktora Ivicu Presečkog koji nas je uputio na izvršnog direktora Franca Harapina i zamjenika direktora Rudolfa Presečkog koji nam je rekao kako je upoznat sa situacijom te kako će tokom dana poslati službeno očitovanje. 

 

 

 

 

 

 

Komentari