alen leverić

eTV - Raskrižje kod carine postaje zeleni otok, a novi rotor pomoći će rješenju Kučanske rampe

Izvođač za brzu cestu biti će odabran upravo danas, riječ je o jednom od 17 ključnih cestovnih projekata u Hrvatskoj, a paralelno se priprema i proširenje istočne obilaznice (treća i četvrta traka, novi nadvožnjak) koje je izazvalo veliku pozornost...
Objavljeno: 29.06.2023. 10:53

Zadnja izmjena: 29.06.2023. 12:09

Hrvatske ceste na području Varaždinske županije u sljedećih sedam godina investirat će oko 100 milijuna eura, pri čemu će, uz Brzu cestu za koju će danas biti odabran izvođač, jedan od najvećih projekata biti proširenje istočne obilaznice koje će pozitivno utjecati na rješavanje Kučanske rampe.

Kako se stvari operativno provode, na relaciji Hrvatske ceste-Hrvatska vlada-Varaždinska županija, danas je u eTV studiju pojasnio član Uprave Hrvatskih cesta Alen Leverić (HNS).

- Mi smo sa županom Stričakom dogovorili operativne sastanke na šestomjesečnoj razini, a on je sa svoje strane dao tim za izdavanje dozvola, te u svemu sudjeluje i sam kako bi ubrzali sve procese na koje nailazimo. Suradnja je vrhunska, funkcionira i na dnevnoj bazi, a budući da najveći dio novca dolazi iz proračuna RH bitno je imati saborske zastupnike i župane koji daju amandmane na prijedlog proračuna koji utječu na boljitak županije – rekao je Leverić, te u svemu naglasio i ulogu Predraga Štromara od 2017. 

Rotori dobivaju semafore

Izvođač za brzu cestu biti će odabran upravo danas, riječ je o jednom od 17 ključnih cestovnih projekata u Hrvatskoj, a parlaelno se priprema i proširenje istočne obilaznice (treća i četvrta traka, novi nadvožnjak) koje je izazvalo veliku pozornost.

- Ono što je bitno ovdje za istaknuti da će se postojeći rotori kod Lidla i Kitra pretvoriti u turbo rotore te će imati i semaforizaciju unutar sebe. Napravit će se nadvožnjak Vilka Novaka „broj 2“, a produžit će se i cijela pješačko biciklistička staza – kazao je Leverić.

'Na Gradu je da ubrza procese'

Član uprave Hrvatskih cesta pojasno je i kako će taj projekt utjecati na rješenje Kučanske rampe.

- Sad je na Gradu Varaždina da ubrza svoje procese oko rasterećenja Kučanske rampe prema Visertovoj, jer mi omogućavamo da u nastavku Visertove dođu na novu zaobilaznicu gdje ćemo izgraditi rotor i rasteretiti cijeli promet kroz grad. Mi smo spremni, imamo svoje rokove koje ćemo poštivati, radi se o 14-15 milijuna eura invesitcije. Na kraju ni raskrižje kod carine više neće biti u funkciji u zadnjoj fazi nego će biti zeleni otok duž cijele zaobilaznice. Sada je na gradu da se požure i priključe na naš rotor – rekao je.

Cijelu emisiju u kojoj je gostovao član Uprave Hrvatskih cesta Alen Leverić pogledajte ovdje:

 

Komentari