'nova vizura grada'

Foto - Evo koji brendovi dolaze u budući šoping centar u Novom Marofu i kako će izgledati

Trgovački će se centar prostirati na ukupno 22.816 m2 uz prostor budućeg sportskog kompleksa, a prema riječima Jenkača, u potpunosti će promijeniti vizuru grada te će privući stanovništvo, posebice mlade...

Piše: Iva Habulan

Objavljeno: 03.05.2022. 13:06

Zadnja izmjena: 03.05.2022. 13:28

Na južnom ulazu u Novi Marof bi u kolovozu još ove godine trebala započeti gradnja novog trgovačkog centra naziva "Retail Park", o čemu su u današnjem eTV studiju više govorili gradonačelnik Siniša Jenkač i direktor tvrtke Atlas-Immo Invest 1 Mario Debelec.

Trgovački će se centar prostirati na ukupno 22.816 m2 uz prostor budućeg sportskog kompleksa, a prema riječima Jenkača, u potpunosti će promijeniti vizuru grada te će privući stanovništvo, posebice mlade.

- Oko 100 novih radnih mjesta najveći je interes Novog Marofa, uz aktivaciju prostora koji je do sada bio neaktivan. Jest da su to trgovine i uslužne djelatnosti, ali ako to može funkcionirati u Zagrebu, može i u Novom Marofu. Diže se i konkurentnost na području samog grada i definitivno će pridonijeti rastu plaća sadašnjim zaposlenicima u trgovini. Mnogostruke su koristi, a čitav taj prostor dobiva novi sadržaj.

'Lidl, Bipa, Sport Vision, Pepco...'

Centar je koncipiran na austrijskom modelu specijaliziranih i samostalnih trgovina, što je i novi trend pri planiranju sličnih centara. Naime, kako kaže Debelec, kod takvih centara prodajni se prostori mogu po potrebi kasnije prenamijeniti i u kafiće.

- Neki brendovi su zaključeni, ugovori su potpisani i uvjeti su ispunjeni, pa će tako u centar doći Lidl s prehrambenim dućanom, Bipa, Sport Vision, Galileo, Tedi, Kik i Pepco, a ostale ćemo još definirati u završnoj fazi razrade projekta.

Nova prilazna cesta i rotor 

Trgovački centar nadovezat će se na budućioj cesti i rotoru.

- Taj se prostor prostire između državnih cesta D3 i D24, a zanimljiv je i ostatak čitavog tog područja jer daje nove sadržaje. Što se tiče sportskog centra, u završnim smo razgovorima oko imovinsko-pravnih odnosa za otkup zemljišta te nam je važno riješiti rotor i prilaz koji definiraju pristup sportskom parku.

'Identični brendovi kao u Varaždinu i Zagrebu'

Trgovački će centar "dati vjetar u leđa" budućem sportskom parku, a kako kaže Debelec, odluka da se gradi upravo u Novom Marofu pala je na temelju broja stanovnika te potencijala grada da se razvija u više različitih smjerova.

- Mi smo samo uslužna djelatnost koja je potrebna Gradu da zadrži mlado stanovništvo. Ljudi su do sada takvu vrstu šopinga obavljali u drugim gradovima poput Varaždina ili Zagreba. Sada će imati identične brendove koji su u Varaždinu i u Zagrebu, u Novom Marofu. Mi smo jedna od karika zbog koje će se mlado stanovništvo ovdje zadržati, ali i naseliti.

Cijelu emisiju u kojoj su gostovali gradonačelnik Novog Marofa Siniša Jenkač i direktor tvrtke Atlas-Immo Invest 1 Mario Debelec pogledajte ovdje:

 

Komentari