izuzetan uspjeh

Foto - PR-ovac Baby Lasagne upravo u Varaždinu, evo o čemu se radi

Objavljeno: 07.06.2024. 12:37

Zadnja izmjena: 08.06.2024. 11:03

Foto: Boris Matijašec/Facebook

'Rekao sam okej, startamo. Vrijeme je da nam se ostvare naši snovi' – ovako je PR-ovac Baby Lasagne Krešimir Šustić započeo svoje izlaganje na KVART festivalu o svom iskustvu rada s Markom Purišićem i postignutom uspjehu. Baby Lasagna osvojio je srca publike i već sad ostvario odličan uspjeh, a njegovi koncerti rasprodali su se mjesecima unaprijed dok će Varaždinke i Varaždinci uživati na njegovom besplatnom koncertu tijekom Špancifesta.

Poziv za suradnju stigao je od Marka, kazao je Šustić. Iskustva u showbizu i celebrity svijetu već je imao s prijašnjeg posla, a strategiju za promociju nisu radili jer kako kaže 'nismo ljudi koji slijede pravila i rade kako svi pričaju da bi se trebalo raditi'. Suradnja s ovogodišnjim eurovizijskim predstavnikom započela je takozvanom medijskom turnejom po Zagrebu, a prva televizijska emisija bila je RTL Direkt voditeljice Mojmire Pastorčić. U promociju, ističe Šustić, nisu uložili ni kune.

- Period od 5. Ožujka do 6. Lipnja – kratka analiza – ono što me najviše šokiralo je iznos od 10,561 milijuna, točnije ta brojka predstavlja medijsku vrijednost svih Markovih objava. U ove podatke uključeni su samo portali i tisak, a još moramo uključiti televiziju i radi. Mi smo uložili nula kuna u promociju. To se još u Hrvatskoj nije dogodilo.

'Fokus nije bio na Eurosongu, ovo je bio cilj'

Osim promocije putem medija, Šustiće ističe kako je fokus bio i na društvenim mrežama, iako, konkretno što se tiče Tik Toka, Marko ga je izbjegavao, a čak je svojevremeno izdao i pjesmu koja priča o fenomenu društvenih mreža.

- Na početku se jako protivio Tik Toku i ja sam ga naravno nagovarao. Prihvatio je to, a dobivali smo i raznorazne sugestije i sve smo poslušali. Savjetovao sam mu da je najbolje da objavljuje native sadržaj, poveže se s publiko i da ga publika upozna kakav jest. Iskoristili smo i moment da su mačke bile jako popularne. Najmanje smo se fokusirali na Eurosong jer Marko nije samo Eurosong izvođač nego je cilj da se poziciona na glazbenoj sceni kao puno veći izvođač, kao što je to napravio Maneskin.

Komentari