novi dizajn

Foto - Grupa Vindija predstavila novi vizualni identitet Vindonove puretine

Objavljeno: 08.02.2022. 18:20

Zadnja izmjena: 08.02.2022. 18:25

 Grupa Vindija nastavlja unaprjeđivati svoj asortiman vrhunskih proizvoda, a novi iskorak napravio je Vindon novim vizualnim identitetom najtraženije puretine u Hrvatskoj, poručuju u priopćenju za medije.

Kako ističu, poboljšani dizajn pakiranja u skladu je s najvišim standardima izvrsnosti koji su prioritet svakog segmenta poslovanja ove hrvatske kompanije. Redizajn proizvoda pod brendom Vindon obuhvaća pureće svježe i zamrznuto meso, gotove pečene i panirani proizvode te mesne prerađevine od purećeg mesa.

. U Grupi Vindija prepoznajemo zahtjeve tržišta i naših vjernih kupaca koji nas podupiru već dugi niz godina i svoje smo poslovanje usmjerili prema konstantnom unaprjeđenju kvalitete naših proizvoda pa tako i ovog vizualnog dijela pakiranja. Uz novi izgled pakiranja i standardnu vrhunsku kvalitetu, Vindon nastavlja biti puretina broj 1 u Hrvatskoj - naglasio je čelni čovjek Grupacije Nenad Klepač.

Komentari