Gostujući u eTV studiju, direktor Čistoće Zoran Svetec otkrio je kako se gradskim busekima godišnje preveze oko 70 tisuća korisnika, što je jako malo.
Grad Varaždin mjesečno za tu vrstu prijevoza izdvaja oko 148,3 tisuće kuna, odnosno godišnje oko dva milijuna kuna, a čak ni taj iznos nije dovoljna. Buseke, naime, treba modernizirati, a razgovara se i o uvođenju električnih vozila, što neće biti moguće bez pomoći države i europskih fondova. Na kraju svega, primjetio je Svetec, Varaždin je grad na ravnom, građani rado koriste bicikle ili sada e-romobile, te im zapravo takva vrsta prijevoza nikad nije bila omiljena. Gostujući u našoj emisiji, sličnu konstataciju iznio je i predsjednik gradskog HDZ-a.
'Nikad to nije funkcioniralo'
- Što se tiče gradskog prijevoza, ako pogledamo malo u prošlost, mislim da nikada nisu poslovali pozitivno, mislim da je uvijek taj posao bio prilično riskantan. Zašto je to tako i zašto u Gradu Varaždinu nikada nije zaživjela gradska i međugradska vožnja - ne znam, ali činjenica je da nije funkcioniralo u najboljem redu. Prema tome, ne znam koliko će taj novi segment poslovanja Čistoće biti otegotan za njihovo poslovanje - rekao je Damir Habijan.
'Uspostaviti integrirani prijevoz'
Prema gradskom HNS-u, rješenje je uspostava integriranog prijevoza na razini cijele županije, kojim bi se riješilo i pitanje gradskih buseka.
- Što se tiče upravljanja Čistoće, a mogu se referirati na sve gradske tvrtke, treba definitivno ići u dizanje plaća, u poboljšanje radnih uvjeta i na taj način bi zadržali radnu snagu i dugoročno treba vidjeti što se treba modernizirati. To je možda druga ili treća točka na kojoj bi trebalo tražiti konsenzus svih političkih aktera u Gradu - rekao je Igor Klopotan.
Što je integrirani prijevoz?
'Čehok je kupio groblje, šrot'
Komentari