već se govori...

Nakon što Brza cesta krene glavna politika će biti: kako ju dovršiti odjednom, a ne po fazama?

Podsjetimo, zbog brze ceste već se mijenjao redoslijed županijskih prioriteta, te nije nezamislivo da bi, nakon što projekt krene, u narednom vremenu političke inicijative mahom mogle ići za tim da ju se dovrši odjednom a ne po fazama...
Objavljeno: 23.10.2023. 08:26

Zadnja izmjena: 23.10.2023. 08:43

Foto: 'Ceste Sjevera', najveća konferencija o cestovnoj izgradnji na sjeveru dosad

Trasa posljednje dionice brze ceste Varaždin-Ivanec-Lepoglava-Krapina prolazit će kroz Općinu Bednja i povezati Trakošćan s Varaždinom.

Ministar mora, prometa i infrasture, Oleg Butković najavio je nedavno, na konferenciji 'Ceste Sjevera', kako su pred potpisavanjem ugovora za gradnju prve faze ovog projekta od Varaždina do Cerja u duljini od 7,5 kilometara koja će trajati 36 mjeseci. Hrvatske ceste navele su kako je planirano završiti ovaj strateški projekt podijeljen u šest faza do 2030. godine, međutim već se javljaju politički glasovi, poput onog HNS-ova gradonačelnika Lepoglave Marijana Škvarića, kako bi se trebao pronaći način da se cestu napravi odjednom a ne po fazama.

- Nisam baš zadovoljan što se ta trasa radi po fazama i bojim se da do kraja prve faze proći još dvije godine. Nakon toga krenut će druga faza od Grede pa do Ivanca i ja ne znam da li će proći manje od deset godina da dođe to Lepoglave. To nije dobro i mislim da bi trebalo uložiti još puno više truda da tu trasu napravimo u jednom mahu. Deset godina je jako dugo za čekati za brzu cestu – rekao je Škvarić, gostujući nedavno u eTV studiju, a napomenuo je i kako je od Lepoglave do Varaždina danas potrebno 50 minuta.

Podsjetimo, zbog brze ceste već se mijenjao redoslijed županijskih prioriteta, te nije nezamislivo da bi, nakon što projekt krene, u narednom vremenu političke inicijative mahom mogle ići za tim da ju se dovrši odjednom a ne po fazama.

Komentari