nova pravila

Nema više zavaravanja potrošača na popularnim stranicama za rezerviranje smještaja

Piše: Mateja Rak

Objavljeno: 07.02.2019. 11:17

Zadnja izmjena: 07.02.2019. 11:48

Izvor: Jutarnji.hr

Stranice za bukiranje smještaja poput Booking.com-a, Airbnb-a ili Trivaga više ne smiju zavaravati svoje korisnike krivo navodeći cijene, isticanjem hotele na kojima su najviše zaradile ili pak navođenjem da je soba koju upravo gledaju posljednja, piše The Guardian, a prenosi Jutarnji.

Ako ste ikad rezervirali svoj smještaj na Bookingu, sigurno ste primijetili natpise kao što su “još jedna soba pod tom cijenom” ili “rezervirano četiri puta u zadnja 24 sata”. Vjerojatno je i pisalo da drugi korisnici istovremeno gledaju isti hotel kao i vi. No, to baš i nije bilo tako, već vam je ta platforma, a i mnoge druge, stvarala osjećaj lažne žurbe pa niste proučili sve troškove ili se bacili u potragu za boljom ponudom.

Budući da je riječ o kršenju prava potrošača, britanska je Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (CMA) odlučila zabraniti takve prakse. Stoga će do 1. rujna ove godine sve online stranice putem kojih se može rezervirati smještaj u hotelima, hostelima ili apartmanima morati promijeniti svoje poslovanje ili će snositi sankcije.

 

Komentari