S ciljem osiguravanja redovnog obavljanja poslova iz svog djelokruga uz umanjivanje rizika daljnjeg širenja zaraze koronavirusom, obavještavaju se građani da će upravni odjeli Varaždinske županije nadalje rad sa strankama obavljati, u najvećoj mjeri, putem pisarnice, telefonski i elektronskim putem.
Dakle, stranke će svoje zahtjeve moći podnositi isključivo u pisarnici, a ne više kretanjem po prostorijama i podnošenjem zasebnih zahtjeva pojedinim referentima nadležnih upravnih odjela. Podnošenje zahtjeva stranaka bit će moguće u pisarnicama u Županijskoj palači (Franjevački trg 7), Vodotornju (Vrazova 4) te ispostavama u Novom Marofu, Ludbregu, Ivancu, najčešće u prizemljima zgrada za što će se osigurati zaštitne pregrade gdje je to potrebno. Isto je moguće odraditi i dostavom preporučene pošiljke poštom ili dostavom skeniranog zahtjeva na adresu elektroničke pošte: [email protected] te uz naknadnu dostavu izvornika poštom.
Prijem stranaka u pisarnicu bit će moguć isključivo naizmjenično, a kako bi se održao adekvatan razmak, zaštitari će na to upozoravati te voditi računa da se ne stvara gužva, a sve uz pridržavanje preporučenih epidemioloških mjera.
U cilju očuvanja zdravlja građana, kao i očuvanja funkcioniranja i obavljanja poslova službenika, molimo stoga da se osobni dolasci u prostore županijske uprave svedu na najmanju moguću mjeru, odnosno na nužne, neodgodive i one koji se ne mogu obaviti na drugačiji način - glasi apel građanima.
Uredovno radno vrijeme je ponedjeljkom, srijedom i četvrtkom od 7 do 15 sati, utorkom od 7 do 17 sati te petkom od 7 do 13 sati. Za upite su strankama dostupne službe svih upravnih odjela putem elektronske pošte i telefonski, a za ostale informacije moguće se obratiti i na broj: 042/390-500 – za zgradu Županijske palače te broj: 042/394-000 – za zgradu Vodotornja.
Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša
Komentari